Gå til innhold

Kortisonsprøyter i hofta...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det vondt? Jeg har trokanter bursitt, og er blitt anbefalt kortisonsprøyter. Så er det det da... Jeg er så vanvittig pinglete når det kommer til sprøyter. Gjør det vondt, og er det verdt det?

Anonymkode: 3049f...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt i kneet, skuldra og øyet. Ha, det gjør vondt, men det er ti ganger verre å ha betennelse der...

Anonymkode: 6b3f5...74a

Skrevet

Jeg ville heller gått for trykkbølgebehandling på den bursitten.

Ikke pga. smerter, men fordi man kan få bivirkninger av kortison. Det går bra med de fleste, men er man uheldig så er man uheldig. Uansett, går du for sprøyter, ikke ta mer enn maks to ganger på samme sted. Skal du ta kortisonsprøyte så er det beste å ta det hos en lege som bruker ultralyd for å sikre lokaliseringen av sprøyten.

 

Anonymkode: c0e1d...0df

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville heller gått for trykkbølgebehandling på den bursitten.

Ikke pga. smerter, men fordi man kan få bivirkninger av kortison. Det går bra med de fleste, men er man uheldig så er man uheldig. Uansett, går du for sprøyter, ikke ta mer enn maks to ganger på samme sted. Skal du ta kortisonsprøyte så er det beste å ta det hos en lege som bruker ultralyd for å sikre lokaliseringen av sprøyten.

 

Anonymkode: c0e1d...0df

Jeg har prøvd trykkbølgebehandling, men det hjalp meg dessverre ikke. Derfor er sprøyter mitt eneste alternativ. Det, eller satse på at det går over av seg selv.

HI

Anonymkode: 3049f...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...