Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Jeg har en gutt på 1,5 år! Han sover godt om natten, men sliter litt med legging for tiden. Hvis far eller jeg sitter ved sengen til han sovner om kvelden, er han helt rolig og fornøyd, men bruker laang tid på å sovne (opp mot 1 time). Hvis vi går ut av rommet så gråter og sutrer han fælt, men han sovner på MAX 10 minutter. Jeg har altså da den siste tiden gått ut, og latt han sovne på egenhånd siden dette går fortere. Men vet jo at det ikke er anbefalt å la et barn gråte seg til søvn, så får litt dårlig samvittighet.. hva ville dere gjort? Anonymkode: 24550...781
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Det kommer for meg helt an på om gråten er gråt, eller mer sutring. Sutring og klagesang lar jeg de holde på med. Men ikke gråt. Anonymkode: 2ba09...eac
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Det er gråt i noen få minutter, før det går over til sutring. Så sovner han. HI Anonymkode: 24550...781
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 What she said👆👆 Litt klaging er greit om barnet er trøtt, de skal tross alt lære seg å sovne. Noe helt annet om de gråter (altså hyler/hysterisk) seg i søvn. Høres ut som din gutt har det bra😊😊 Anonymkode: e0d5f...d85
MamsenMedToSmå Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Så lenge det er en «jeg er trøtt gråt» og ikke «jeg er redd» eller «jeg har stort behov for nærhet» gråt ville jeg latt han sovne selv.. men følg magefølelsen din, den gir deg nok en pekepinn 😊
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Takk for svar!🙂 Litt greit å få feedback fra andre, når man er ny og uerfaren mamma🙈 HI Anonymkode: 24550...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå