Gå til innhold

Noen som har måtte overtale mannen om en til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det og hva gjorde at han til slutt sa ja?

Anonymkode: 39379...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jo ikke behøve å overtale partneren sin til å få et barn til. Begge må være enige ellers blir det ingen fler. Vær fornøyd med det du har isteden. 

Anonymkode: 79202...db6

Skrevet

Ja, brukte 2år på å overtale han - både med nr 1 og nr 2. 

Skrevet

Jeg måtte overtale han for tredjemann. Jeg ga han tid. Altså,vi hadde to tette og veldig hektisk hverdag med jobb,skift og tilleggsutdanning. Alt ordnet seg etter tur,barna ble eldre,utdaninga avsluttet,jobben ble roet ned,vi fikk reise litt. Det tok 2 år. Han ønsket barnet selv. 

Anonymkode: c87d0...a4b

Skrevet

På en måte..vårt barn er nå 2 år og mannen har vært litt vinglete etter vi fikk han om han ønsker et barn til eller ikke. I teorien har han ønsket seg 2 barn, men syns nok tanken var slitsom og jeg tror ikke han ville kommet dit selv at nå var han klar for nr 2. Jeg kastet derfor pillene for 3 mnd siden og informerte han om at han nå måtte han passe på selv dersom han ikke følte seg klar. Han trengte nok litt tenketid, første mnd "hoppet han av", men sluttet så med dette. For halvannen uke siden testet jeg positivt og jeg har sjelden sette en lykkeligere mann 😊

Anonymkode: b26c7...3f8

Skrevet

Det hadde vært totalt turn Off hvis noen hadde forsøkt å overtale meg til flere barn! 

Anonymkode: 79202...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...