Gå til innhold

Hvor mange måltider spiser du pr dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inkludert mellommåltider?

Anonymkode: e6829...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg småspiser hele dagen jeg, og er 20 kg for tung pga det 

Anonymkode: 3ddda...ffb

Skrevet

Når jeg er på jobb, kanskje 10. Når jeg er hjemme, kanskje 3. Er slankeoperert og bør spise ofte, men det er vanskelig

Anonymkode: 229b6...ecc

Skrevet

2-3 måltider avhengig av om jeg har  fastedag eller ikke..

Anonymkode: 16dc5...371

Skrevet

Fra to til ti. Kommer an på hvor hektisk det er på jobb. 

Er på vei ned i vekt, har åtte igjen, gått ned tolv. Spiser noe hele tiden. Knaskegulrøtter, jordbær, knekkebrød, havregrøt. 

For meg har det fungert å være konstant mett på sunne ting, da spiser jeg svært lite av det jeg til tider kan overspise. Middag og brødmat. 

Anonymkode: d0cd3...1e7

Skrevet

5-7 måltider nå når jeg er gravid. 3-5 når jeg ikke er gravid.

Anonymkode: 4b32f...2b3

Skrevet

4 + 1-2 mellommåltider i hverdagene. I helga blir det gjerne 3 større måltider. 

Anonymkode: 4b80e...c7a

Skrevet

2-4. Spiser jeg to måltider på en dag er det store og fullverdige måltider, så dagsbehovet blir dekket. Som regel spiser jeg tre måltider, ev. et mellommåltid i tillegg.

Anonymkode: 25e70...335

Skrevet

Spiser frokost, lunsj, middag og kvelds og så litt frukt i mellom. 

Nå i ferien er det blitt tre. 

Anonymkode: 57817...14e

Skrevet

Veldig varierende! Noen dager kun middag og kveldsmat andre dager småspiser jeg gjennom hele dagen og er konstant mett. Når jeg trener hardt prøver jeg å spise oftere, vil gjerne legge på meg.

Anonymkode: 7b5b2...676

Skrevet

Alltid fire. Pluss et mellommåltid når jeg jobber, vi har møter mellom 14 og 16, da lå jeg ha litt påfyll. 

Skrevet

Tre vanlige måltider og masse småspising innimellom! Normal vekt altså.

Anonymkode: e437e...516

Skrevet

3-4 somregel 😊 småspiser sjeldent ☺️

Anonymkode: d8976...af5

Skrevet

Ikke noe fast. Som regel 1-3 måltider. Småspiser ofte da. Går på lavkarbo, er noen kilo for tung. 

Skrevet

Stort sett 1 måltid, hender 2 innimellom

Anonymkode: d6d3c...c8e

Skrevet

Som regel 4. 

Frokost,lunsj,middag og kveldsmat. Men hender innimellom jeg spiser en frykt eller lignende mellom lunsj og middag.

Skrevet

Varierer veldig! I dag har jeg spist 3 måltid. Frokost/lunsj - middag -kvelds

Skrevet

Hvordan rekker dere å spise 8 - 10 måltider pr dag? Når spiser der sånn ca da?

Anonymkode: f954e...100

Skrevet

3 stort sett. Frokost Kl 07.30, lunsj Kl 12 og middag når familien samles en gang på ettermiddag/ kveld. Aldri noe mellom måltidene.

Anonymkode: 84056...1c8

Skrevet

Justerer dette ut fra hvor sulten jeg er.

Jeg spiser eks 2-3 måltider totalt hvis jeg nesten bare er inne en dag, begrenset hvor mye jeg trenger da. 

Hvis jeg derimot trener en dag er jeg mer sulten og det kan bli opp mot 5 måltider. 

Jeg har ofte spisevindu mellom kl 19 på kvelden og fram til kl 08 eller 09 neste dag  (13-14 timer), skal visstnok være sunt for kroppen for da får den "hvile", å fordøye mat hele tiden er ikke lurt, fordøyelsessystemet trenger visstnok en pause . Det virker jo logisk også 

Anonymkode: 9595b...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...