Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Hvordan stiller dere dere til partiets holdninger mot NATO? Er dere grunnleggende uenig der men klarer å se forbi akkurat den saken til fordel for saker som er viktigere og mer avgjørende i dine øyne? Eller tenker du det aldri får gjennomslag uansett så du ikke tillegger det standpunktet noe betydning i valget ditt? Nysgjerrig:) Anonymkode: 2558d...963
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Det er suksessfulle land som klarer seg uten NATO (og EU feks), så hva tenker du på? Anonymkode: 41547...bab
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 Jeg stemmer SV fordi de jobber for flere av mine hjertesaker enn noen av de andre partiene. Når det kommer til NATO holdningene (som jeg også er uenige med SV om) så støtter jeg meg til at det er uansett et så lite parti og tror neppe de klarer å få igjennom at vi skal melde oss ut av NATO uansett. EU er jeg imot. Anonymkode: 03ed5...7cb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 NATO er i ferd med å gjøre seg selv overflødig... Norges lojalitet til NATO har dessuten kostet oss dyrt allerede. Aksjonene i f eks Afghanistan og Libya førte jo bare til destabilisering og katastrofe. NATO truer verdensfreden. Anonymkode: 298d4...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå