Gå til innhold

Endelig normalvektig😊😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med overvekt til og fra i hele mitt voksne liv. Jeg begynte å trøstespise i tenårene, men har alltid vært veldig aktiv, så tror at det har redder meg fra 100 kgs klubben. Har alltid hatt stor mage, og hatt vansker med å finne klær som sitter pent. 

Når jeg startet livsstilsomleggingen i januar, veide jeg 83 kg, fordelt på mine 163 cm. Ikke størst i verden, selvfølgelig, men langt unna komfortsonen min. 

Nå stopper vekten på 66. Men vekten er ikke det viktigste! For jeg føler meg så bra! Førti, frisk, og fantastisk!! Ingen smerter i rygg, legg, under foten, i magen eller skuldrene😊

Måtte bare få det ut! 

Anonymkode: 794fb...b60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så flink du har vært ☺️

Håper jeg får til det samme. Er 174 cm og 92 kg, må ned 20 for å komme i normalvektkategorien.... 

Anonymkode: 43c9b...944

Skrevet

Gratulerer! Kjempebra jobba!! 🙌🏻🙌🏻💪🏻

Det er en fantastisk følelse! Jeg er et par cm lavere enn deg, vekten viste 8-ettellerannet, har fortrengt det 🙈. Nå er jeg 57/58 😃  

Anonymkode: f9148...a2c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer, så flink du har vært ☺️

Håper jeg får til det samme. Er 174 cm og 92 kg, må ned 20 for å komme i normalvektkategorien.... 

Lykke til!

Hvilken plan har du, da? Jeg spiser naturlig mat, mest plantebasert, litt kjøtt og fisk, mer fett, mindre melkeprodukter. Mer kraft. 

Og så har jeg funnet tilbake til treningsgleden, så jeg jogger 2 ganger i uken. 

Jeg har en lenger nattfaste 1-2 dager i uken og passer på at kroppen får jobbet med temperaturregulering, så jeg dusjer i kaldt vann på slutten av hver dusj. 

Skrevet

Så bra 😊 Knallbra jobbet og lykke til videre 😊

Skrevet

Gratulerer! Det føles fantastisk! Jeg nådde samme mål selv i vinter, og nå er også midjemålet innenfor normalen 😀

Anonymkode: 93a89...399

Skrevet

Grattis!!!

Anonymkode: 10bac...961

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til!

Hvilken plan har du, da? Jeg spiser naturlig mat, mest plantebasert, litt kjøtt og fisk, mer fett, mindre melkeprodukter. Mer kraft. 

Og så har jeg funnet tilbake til treningsgleden, så jeg jogger 2 ganger i uken. 

Jeg har en lenger nattfaste 1-2 dager i uken og passer på at kroppen får jobbet med temperaturregulering, så jeg dusjer i kaldt vann på slutten av hver dusj. 

Planen er grovt og grønt i normale porsjoner, kutte ut snop, sukker og småspising mellom måltidene. Kake bare til fest, litt snop bare på lørdag, ellers grove kornprodukter, mye grønt, litt frukt og rene kjøtt og fiskeprodukter.

Har gått ned 3 kg i sommer, selv om jeg har unnet meg en is sammen med ungene, spist ute o.l. pga ferie.

Regner med det går greiere når hverdagen starter nå :)

Jeg kan dessverre ikke trene, så her må kostholdet gjøre jobben. 

Skrevet

Gratulerer. 🌸

Anonymkode: b35bc...9ec

Skrevet

Gratulerer! Jeg er 161cm og 80 kg. Gått ned 8 kg til nå på lavkarbo.

Anonymkode: 9f64c...1f9

Skrevet

Takk for gratulasjoner! Det er godt å endelig lykkes etter å ha jobbet så mye, så mange ganger uten å komme i mål. 

Så nå begynner jobben med å fortsette resten av livet. Litt utskeielser er greit, selvfølgelig, men jeg må bare fortsette med denne livsstilen! Den gjør underverker, og jeg vil ha det bra videre også!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...