Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 La ut et vitrineskap for salg tidligere i sommer. Forventet ikke så mye for det og jeg fikk inn ett bud på 400. Vedkommende kom aldri å hentet, til tross for at jeg "purret" på flere ganger, svaret var alltid: skal se om jeg får tid i morgen, men det skjedde aldri noe mer. Så skulle vi på 3 ukers ferie og jeg bare slettet annonsen så lenge. La den ut igjen nå i dag, igjen med budrunde. Vedkommende som bydde sist legger på nytt inn bud og har for øyeblikket høyeste bud. Kjenner jeg blir litt oppgitt og ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til vedkommende. Nå har jeg et par andre som er interessert også, så en av de vil jo få tilbudet om det ikke blir hentet denne gang heller. Men jeg vil jo bli kvitt skapet og ikke drive å mase og purre på om henting gjentatte ganger. I reglene til gruppen er det ikke noe regler om bindende budgivning. Men jeg vurderer å sende melding til admin om at det burde bli en regel. Anonymkode: 1e2bd...624
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: La ut et vitrineskap for salg tidligere i sommer. Forventet ikke så mye for det og jeg fikk inn ett bud på 400. Vedkommende kom aldri å hentet, til tross for at jeg "purret" på flere ganger, svaret var alltid: skal se om jeg får tid i morgen, men det skjedde aldri noe mer. Så skulle vi på 3 ukers ferie og jeg bare slettet annonsen så lenge. La den ut igjen nå i dag, igjen med budrunde. Vedkommende som bydde sist legger på nytt inn bud og har for øyeblikket høyeste bud. Kjenner jeg blir litt oppgitt og ikke helt vet hvordan jeg skal forholde meg til vedkommende. Nå har jeg et par andre som er interessert også, så en av de vil jo få tilbudet om det ikke blir hentet denne gang heller. Men jeg vil jo bli kvitt skapet og ikke drive å mase og purre på om henting gjentatte ganger. I reglene til gruppen er det ikke noe regler om bindende budgivning. Men jeg vurderer å sende melding til admin om at det burde bli en regel. Anonymkode: 1e2bd...624 Hvis den personen får høyeste bud, så hadde jeg sagt at det må hentes innen et visst klokkeslett neste dag, hvis ikke det blir hentet innen da, så går det til nestemann. Jeg hadde ikke purret Anonymkode: 969f4...dec
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Hvordan hadde du sett for deg at admin skulle håndheve at alle budene er bindene? Politianmelde alle som ombestemmer seg etter å ha bydd på noe? Anonymkode: 5ee70...68e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Du setter tidsfrist på henting. Ikke verre enn det. Anonymkode: e7172...0f7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan hadde du sett for deg at admin skulle håndheve at alle budene er bindene? Politianmelde alle som ombestemmer seg etter å ha bydd på noe? Anonymkode: 5ee70...68e I mange grupper blir brukere som ikke forholder seg til reglene(som f eks bindende bud) slettet fra gruppen.Stort sett etter tips fra andre. Anonymkode: 1e2bd...624
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Takk for svar.Tenker nok jeg setter en frist for henting ja. Anonymkode: 1e2bd...624
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Jeg hadde skrevet på tråden at hun ikke fikk kjøpe det, da hun ikke hentet sist hun "kjøpte" det. Anonymkode: cb09c...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå