Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Uff da, nei nei nei... Kjenner dere den følelsen når dere har gitt noen klar beskjed? Jeg ble så irritert i dag, jeg sendte sms til svigermor der eg veldig kort og greit sa fra om noe. Det er ikke ofte jeg gjør sånt, men det var en deilig følelse der og da. Det bare skjedde! Jeg ble provosert. Nå sitter jeg her å lurer på om hun har ringt mannen min for å klage, om hun diskuterer med svigerfar eller tenker å lage noe styr Hun tar ikke lett på dette nei.. Anonymkode: 5bb44...b61
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hvis hun hadde sagt eller gjort noe uakseptabelt, tråkket over dine grenser eller annet så tenker jeg at hun også må tåle klar tale tilbake. Jeg vil tro ut fra måten du skriver på at det ikke er første gangen hun gjør noe som provoserer deg veldig...? Hvis hun har ringt mannen din for å klage så håper jeg du har en mann som står på din side om du hadde rett i dette. Om du var veldig ufin så går det jo an å sende en ny melding og beklage at du kanskje var ufin tidligere, men at budskapet (hva nå enn det var) står, og at du håper dere kan slippe at xxx skjer igjen. Anonymkode: e7f34...a9d
Fru Banderas Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Nå sitter liksom jeg her med #den_følelsen av nysgjerrighet - du kunne ikke tatt deg bryet med å utdype litt mer? Tror ikke jeg klarer å komme i gang med hverken husarbeid eller kveldsmat før jeg vet litt mer her. Hva har hun gjort? Hva skrev du?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Hehe. Jeg tør rett og slett ikke utdype så mye mer. Tenk om jeg blir gjenkjent! Jeg sa fra om noe som har provosert lenge, går litt på det at hun er litt invaderende. Hi Anonymkode: 5bb44...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå