Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg lurer på hvilke årslønn som blir lagt til grunn for utregning av timelønn som lærervikar (på ungdomsskole), når jeg er ferdig med 3 av 4 år på lærerhøyskolen. Har 60 studiepoeng i pedagogikk, 60 i norsk og 60 i KRLE. Anonymkode: 35e96...111
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Fikk fagarbeiderlønn som ringevikar i bhg da jeg var bhglærerstudent. Anonymkode: f31b7...b33
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fikk fagarbeiderlønn som ringevikar i bhg da jeg var bhglærerstudent. Anonymkode: f31b7...b33 Med 7 års ansenitet, så tjente bedre enn de faste..:p Anonymkode: f31b7...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå