Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Nåken som he erfaring me det? Evt telt å anbefalle? Me reiser til Spania me en 5.5mnd baby i september. Lest på nettet at mange er misfornøyde da det kan bli ekstremt varmt der inne. Men er vell kjekke å ha med på stranden? Evt ligge i skyggen me de? Anonymkode: 36021...146
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Jeg hadde nok tatt med ja. VI har et fra Swimpy som er ganske stort, med stor åpning. Syns ikke det blir så varmt inni det. Går jo an å sette det slik at det kommer litt vind inni. Anonymkode: 2dff0...236
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Synes det er bedre med en parasoll, kjøper en rimelig der vi er på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå