Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Ser det ligger på fjerdeplass på topplisten. Likevel med store variasjoner fylkesvis. Hva synes du? Anonymkode: ef288...6c2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Jeg syns det. Bor i Aust Agder Anonymkode: 14f90...4b8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Ja, jeg synes det. Jobber i barnehage i Akershus Anonymkode: b7bbc...2cc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Ja. Bor i Hordaland Anonymkode: 8d489...641
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 JAAAAA!!! Men om en liker navnet og det i tillegg har historie i slekta: go for it! Det er aldri et navn alle liker eller ikke er lei. Så om man føder en Sofie, så må hun jo få hete det da 😊 Anonymkode: 954e6...5b5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Nei. Jenta mi heter Sophia. Det er ingen i barnehagen hennes som heter sophie, sophia, sofie, sofia. Sara derimot.. Anonymkode: 6ca39...33e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det. Bor i Aust Agder Anonymkode: 14f90...4b8 Jeg og, bor og i Aust Agder Anonymkode: 86943...582
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Ja det syns jeg. Igrunn alle jenter jeg vet om har sofie som enten fornavn eller mellomnavn omdagen. Det er ikke spennende å høre hva ungen skal hete lengre, det spennende er å høre hvilken andre navn de også har. Anonymkode: a41cd...1a1
Fandens Oldemor Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Det er veldig oppbrukt, ja, men det er jo også veldig pent. De fleste poppisnavnene er jo det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Veldig. Dessuten synes jeg det er stygt. Anonymkode: 23de3...0cb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 Datteren min heter det. Anonymkode: d63c3...2d5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Sofie er et nydelig navn. Om du vil være original, bør du nok velge noe annet, men grunnen til at navn blir populære er jo at mange liker det. Hvis du vil bruke Sofie, kan du selvsagt det. Anonymkode: 636b9...9d7
MarshOfDecay Skrevet 14. august 2017 #17 Skrevet 14. august 2017 Jeg kjenner ingen Sofie og én Sofia. Bor i en stor by på Østlandet og kjenner mange mennesker her. Flotte navn! Kjør på
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #19 Skrevet 15. august 2017 Nei, det syns jeg egentlig ikke. Kjenner ingen Sofie på skolen eller Bhg (men stor skole og barnehage så mulig det er noen likevel). Bor i Trondheim. Anonymkode: 1cc78...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå