Gå til innhold

Hvor leier dere film til strømming på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For uten Netflix og Viaplay. 

Leter etter et sted som har mange nye filmtitler, hvor man kan leie og evt kjøpe filmene.

Anonymkode: 7e789...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, prikkete_kjole skrev:

plejmo

Den er ryddig og gar mange titler? Fant den på Google tidligere, MRN kjekt å høre erfaringer :-) 

Skrevet

Sfanytime! 😀 de får nyeste filmer like fort som lignende sider, har kjempegodt utvalg, og siden er veldig ryddig og enkel å bruke. Har både vanlig bruker og via rikstv (kan leie filmer og få prisen lagt til på rikstv ved å bruke applikasjonen via rikstv. Man har selvsagt kode på det). Det er også den eneste streamingsiden som ikke henger seg opp på min pc,.. Viaplay hakker så mye at jeg ikke orker å se :P

Anonymkode: f3d12...d06

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den er ryddig og gar mange titler? Fant den på Google tidligere, MRN kjekt å høre erfaringer :-) 

Jeg er i hvert fall fornøyd. Har søkt opp konkrete filmer og plejmo har kommet opp som ok alternativ, og da har jeg brukt det. Det funker sånn at man leier filmen for 39 kroner og får beholde den i 48 timer. Veldig greit, er ikke sånn at du binder deg til noe.

Skrevet
På 9.8.2017 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Sfanytime! 😀 de får nyeste filmer like fort som lignende sider, har kjempegodt utvalg, og siden er veldig ryddig og enkel å bruke. Har både vanlig bruker og via rikstv (kan leie filmer og få prisen lagt til på rikstv ved å bruke applikasjonen via rikstv. Man har selvsagt kode på det). Det er også den eneste streamingsiden som ikke henger seg opp på min pc,.. Viaplay hakker så mye at jeg ikke orker å se :P

Anonymkode: f3d12...d06

Takk for tips!

Har Viaplay, Netflix og HBO Nordic som fungerer greit, skal kun brukes som et supplement for å se nyere filmer. Ser at både SFanytime og Plejmo  kan være nyttige til det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...