Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Jeg fødte for litt over 3 måneder siden og fullammer. For to dager siden oppdaget jeg at jeg blødde. Uff mensen allerede tenkte jeg. Men jeg hadde ikke vondt i magen slik jeg pleier. Det blødde i ca en time og etter det var det bare blod når jeg tørket meg. Slik har det vert siden. Hva kan dette være?? Burde jeg være bekymret? Anonymkode: b3908...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå