Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Er det noen som har et godt råd for å få bort ugress i beleggningssteinene? Har prøvd å luke men mye av ugresset får jeg ikke opp med roten og da tar det to dager så er det vokst ut igjen... noen som har prøvd å høytrykksspyle? Anonymkode: dd1e4...301
LusiLyn Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Heller over kokt vann. Eller hell over eddik. Funker som bare det!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Har prøvd med kokt vann men det syns jeg ikke fungerte. Hvordan gjør du med eddiken? Blander du den ut? Har du den på sprayflaske og hvor mye eddik skal til for å drepe ugresset? HI Anonymkode: dd1e4...301
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Høytrykksspyler grundig mellom stenene, fyller/feier med ny sand beregnet på belegningsstein etterpå. Da holder det seg relativt ugressfritt 2-3 år, før man må gjenta prosessen. Hørte rykter om at man kan få kjøpt sand med ugressmiddel i nå. Det er jo verdt å undersøke. Anonymkode: 8f273...792
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Rundorp og ny sand med hoppetusse. Anonymkode: 5be52...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå