Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Sønnen ønsker seg en kinotur på bursdagen sin. Han vet veldig godt at han kan komme inn på 15-årsgrense når han er 13 år, så han hadde lyst til å se Annabelle. Er ikke den VELDIG skummel?? Har ikke sett den selv (eller den første filmen) bare trailer. Hva mener dere som har sett den? Anonymkode: 0bec4...491
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Hehe, trodde du mente dukken nå,jeg Anonymkode: 5cbdc...f98
Kyllingbein Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Ikke aktuelt her i hus. Hun kan se noen filmer med 15 årsgrense, men da er det sammen med en voksen. Ikke grøssere. Hvis det skal være kinobursdag bør han kanskje velge en annen film? Det er stor forskjell på hva 13 åringer tåler og får lov til å se.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Skal han dra alene på kino på bursdagen sin eller skal dere voksne være med? Anonymkode: 4446e...f01
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, trodde du mente dukken nå,jeg Anonymkode: 5cbdc...f98 Ja, det er jo forsåvidt en dukke... 😜 Anonymkode: 0bec4...491
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal han dra alene på kino på bursdagen sin eller skal dere voksne være med? Anonymkode: 4446e...f01 Han ville ha bare meg med. Anonymkode: 0bec4...491
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 14 minutter siden, EiStjerneEnOrmOgEnSopp skrev: Ikke aktuelt her i hus. Hun kan se noen filmer med 15 årsgrense, men da er det sammen med en voksen. Ikke grøssere. Hvis det skal være kinobursdag bør han kanskje velge en annen film? Det er stor forskjell på hva 13 åringer tåler og får lov til å se. Ja, jwg bestemmer jo. Tenkte å se den fleste filmen for å se om det er noe for ham... Tror egentlig det blir for skummelt, var litt overrasket over at det er 15 års-grense på den, ikke 18! Anonymkode: 0bec4...491
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #8 Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han ville ha bare meg med. Anonymkode: 0bec4...491 Om du vet at han tåler litt og du sitter ved siden er det nok ok. Dere kan jo ha avtale om at dere går om det blir for skummelt. Anonymkode: 4446e...f01
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #9 Skrevet 8. august 2017 Jeg skjønner ikke at dere tør å se den! Jeg så trailern i stad, og ble plutselig LIVREDD her jeg ligger under dyna 🙈 vent til den kommer på TV. Grøss ! Anonymkode: 6682a...6b8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Har sett mange grøssere med mine barn. Datteren min og jeg hadde "skrekkfilmaften" første gang da hun var nesten 13. The Shining var en av filmene, enig om at den var kjedelig vi da....:) Har også sett Annabelle, den første. Men selv så mye jeg elsker skrekkfilmer,- jeg ser de IKKE på kino!!! Så "The Ring" der, første skrekkfilm på kino (for så vidt var det Blair Witch Project,- men det er ikke skummel film i mine øyne. Bare teit...), og etter det ALDRI mer. Ble for intens. Gledes til IT her i heimen, skal se de gamle filmene i løpet av høsten og vente i spenning på at den nye kommer på en eller annen streamingtjeneste Igjen,- ALDRI på kino. Så arranger heller skrekkfilmkveld i heimen om det er stas,- mener jeg. Så får han vente med kino og grøss til han faktisk kan dra alene. Skal ikke se bort fra at det blir siste gang Anonymkode: ecf0b...7d6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Han ville bare ha deg med? Er bursdagsfesten deg og han eller dere og venner? Anonymkode: 5cbdc...f98
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han ville bare ha deg med? Er bursdagsfesten deg og han eller dere og venner? Anonymkode: 5cbdc...f98 Denne bursdagsgaven er for meg og han... Han ville ha en alenekveld med meg på kino.. Anonymkode: 0bec4...491
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Jeg ville sagt nei. Min erfaring er at de blir påvirket og skremt av skumle filmer, selv om de sier at de ikke blir det. Dårligere søvn, ekle tanker etc. Anonymkode: 77623...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå