Gå til innhold

Permisjon og ansiennitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg jobbar som sjulepleiar og gjekk ut i foreldrepermisjon i april. Nåken som  veit om man øker i ansiennitet sjølom man er i perm? Sku i utgangspunktet ha økt nå i august.  Men får bare vanleg lønn🤔. 

Anonymkode: 64b79...fb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør. Gikk opp i juli.

Anonymkode: fcd30...1b2

Skrevet

Fekk du økningen samme mnd? 🤔

Skrevet

Du skal ikke straffes lønnsmessig for å få barn, så du har krav på lønnshoppet. Men det hender man må si ifra til lønningskontoret altså, ting blir glemt... 

Anonymkode: f8d2b...8ef

Skrevet

Man har ikke rett på den årlige lønnsøkningen eller ansiennitetshopp under permisjon, da pengene du får er regent ut ifra hva du har tjent før, ikke hva du i utgangspunktet ville tjent nå. Etter permisjonens slutt vil fu bli satt opp.

Anonymkode: f7487...6d7

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man har ikke rett på den årlige lønnsøkningen eller ansiennitetshopp under permisjon, da pengene du får er regent ut ifra hva du har tjent før, ikke hva du i utgangspunktet ville tjent nå. Etter permisjonens slutt vil fu bli satt opp.

Dette! 👆

Anonymkode: 51b39...c1e

Skrevet

Jeg gikk opp i lønn i permisjon. Fulgte den stigen jeg ville fulgt normalt. Jobber i staten. 

Anonymkode: 55307...6ff

Skrevet

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk opp i lønn i permisjon. Fulgte den stigen jeg ville fulgt normalt. Jobber i staten. 

Anonymkode: 55307...6ff

Jobber i staten jeg også. Men fått samme lønn som de andre mnd. Kanskje det kommer på neste lønn 🤔. Har 8 års ansiennitet nå så vil tro det er et pr kr forskjell 😒

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og dette gjelder for de som jobber i staten også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...