Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Noen som har erfaringer rundt det å ha mensen men likevel være gravid? Min mens er rar nå. I går kom mensen med miniiiiiimalt med blødninger, i dag styrtblødde jeg på starten av dagen og nå er det nesten ingenting... Som regel har jeg 2-3 dager med masse blod også avtar det på 4-5 dagen. Vi har et barn fra før og vi prøver nå på nummer 2 men vi har ikke prøvd lenge... Vet vi hadde sex når jeg hadde EL. Anonymkode: df8d4...ec5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Ta en test du, det er det eneste som kan gi deg svar. Stress o.l ifbm å prøve å bli gravid kan også kludre til mensen, pluss en haug med andre ting (slanking/rask vektøkning, sykdom, alle former for stress, sorg, osv). Anonymkode: 4d4dc...831
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde mensen de første 4 mnd i svangerskapet. Blødningene varierte veldig på mengde og antall dager. Hadde vært uten p piller i ca 6 mnd. Fant derfor ut at jeg var gravid i uke 10. Er du usikker på om du er gravid så ville jeg tatt test😊. Har du nylig sluttet på noe prevensjon så kan det være derfor? Anonymkode: dad14...608
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Takk for svar. Føler ikke at jeg stresser så mye med det. Vi har sex rundt EL selvfølgelig, mulig jeg stresser uten at jeg selv vet det 😅 Prevensjon har jeg ikke gått på siden jeg var 17 år, er nå 29. Vi fikk vår første for 9 år siden, har siden da hoppet av i svingen eller brukt kondom. Det er først nå vi virkelig prøver hi Anonymkode: df8d4...ec5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Ja kan godt være du stresser. Bare det å tenke på å bli gravid kan utsette graviditeten😜. Så slapp helt av så vil du bli plutselig bli gravid igjen. Lykke til i hvertfall 😃 Anonymkode: dad14...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå