Gå til innhold

Mens og gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer rundt det å ha mensen men likevel være gravid?

Min mens er rar nå. I går kom mensen med miniiiiiimalt med blødninger, i dag styrtblødde jeg på starten av dagen og nå er det nesten ingenting... 

Som regel har jeg 2-3 dager med masse blod også avtar det på 4-5 dagen. 

Vi har et barn fra før og vi prøver nå på nummer 2 men vi har ikke prøvd lenge... Vet vi hadde sex når jeg hadde EL.

Anonymkode: df8d4...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test du, det er det eneste som kan gi deg svar. Stress o.l ifbm å prøve å bli gravid kan også kludre til mensen, pluss en haug med andre ting (slanking/rask vektøkning, sykdom, alle former for stress, sorg, osv).

Anonymkode: 4d4dc...831

Skrevet

Jeg hadde mensen de første 4 mnd  i svangerskapet. Blødningene varierte veldig på mengde og antall dager.  Hadde vært uten p piller i ca 6 mnd. Fant derfor ut at jeg var gravid i uke 10. Er du usikker på om du er gravid så ville jeg tatt test😊. Har du nylig sluttet på noe prevensjon så kan det være derfor? 

Anonymkode: dad14...608

Skrevet

Takk for svar. 

Føler ikke at jeg stresser så mye med det. Vi har sex rundt EL selvfølgelig, mulig jeg stresser uten at jeg selv vet det 😅 

Prevensjon har jeg ikke gått på siden jeg var 17 år, er nå 29. Vi fikk vår første for 9 år siden, har siden da hoppet av i svingen eller brukt kondom. Det er først nå vi virkelig prøver :) 

hi

Anonymkode: df8d4...ec5

Skrevet

Ja kan godt være du stresser. Bare det å tenke på å bli gravid  kan utsette graviditeten😜. Så slapp helt av så vil du bli plutselig bli gravid igjen. 

Lykke til i hvertfall 😃

Anonymkode: dad14...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...