Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 På fredag har jeg bursdag. Og jeg får fnatt av den dagen. Hadde det vært opp til meg ville jeg tatt med hunden på fjellet og vært der hele dagen. Vi bor på mannen sitt hjemsted som betyr at jeg har ingen venner her. Jeg har rund dag så hjemme ville den blitt feiret. Her blir det ingenting. Og det er så flaut!! Alle spør hva jeg skal på dagen...og jeg hater å si "ingenting". For jeg ville gjerne blitt gjort litt stas på...men ungene er opptatt med sitt og selv om de er tenåringer og lett kunne tatt bussen til byen og kjøpt en blomsterkvast er de mer opptatt med seg og sitt. Mannen er usosial og kan ikke fatte jeg vil ha besøk men jeg er er sosial av meg..var det iallefall før vi flyttet her. Dagens utblåsning 😑 Anonymkode: 3622f...a46
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Herlighet, da tar du tak og ordner feiring for deg selv. Bestill eller bak kake, inviter slekt eller venner, be mannen din organisere så tenåringene kommer seg til byen og kjøper deg noe pent! Det nytter ikke å stå med luen i hånden og sutre over at ingenting skjer. Vil de ikke så skal de. Du har sviktet med å oppdra oppmerksomme unger, nå er det på tide de skjønner hva som er sosialt forventet av dem. Anonymkode: f51d3...9b4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Herlighet, da tar du tak og ordner feiring for deg selv. Bestill eller bak kake, inviter slekt eller venner, be mannen din organisere så tenåringene kommer seg til byen og kjøper deg noe pent! Det nytter ikke å stå med luen i hånden og sutre over at ingenting skjer. Vil de ikke så skal de. Du har sviktet med å oppdra oppmerksomme unger, nå er det på tide de skjønner hva som er sosialt forventet av dem. Anonymkode: f51d3...9b4 Det er ingen å inviterer. Hadde det vært det hadde det vært en smal sak 😊 Jeg har gitt ungene beskjed om at de er noen kjempe egoister etterhvert så får vi se om de skjerper seg. Anonymkode: 3622f...a46
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Inviter da vel, mannens familie, naboer, kollegaer. Du har bursdsg på en helg, hvorfor i alle dager har du ikke inviterer din familie på helgebesøk, eller dra på helgebesøk til dem Anonymkode: 1679f...7f0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Har du ikke kollegaer du kan invitere? Anonymkode: 7da0b...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå