Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #1 Skrevet 8. august 2017 Noen som vet hvordan dock boots er i størrelsen? Skal kjøpe det til mini på 18mnd, han har ganske nøyaktig 13cm lang fot. Må bestille på nettet så får ikke prøvd. Hvilken størrelse bør vi ha? Har et håp om at de skal vare iallefall til nyttår 😛 Anonymkode: 0a47b...e32
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #2 Skrevet 8. august 2017 Min erfaring er at de er litt store i størrelsen, 1/2-1 nummer i forhold til andre vintersko f.eks. Anonymkode: d600d...940
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #3 Skrevet 8. august 2017 Min erfaring er at de er lik i str som både joggeskoene og vintersko. Har som regel gått en str opp pga ullsåle som kan legges i. Anonymkode: 23772...409
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #4 Skrevet 8. august 2017 Hmm to ulike meninger men sammenlignet med andre vintersko hjelper ikke så mye da, har ikke peiling på hvordan de er mini begynte å gå for 3 mnd siden så skojungelen er litt ny for meg Noen som vet om de er virkelig helt vanntette? Vi bor på Vestlandet og har stort sett bare massive mengder med regn og ca 5 plussgrader iallefall frem til januar. Vurderte cherrox da jeg vokste opp med de selv og det den gang var det eneste som ikke ble gjennomvått, men vil prøve dock boots hvis de er vanntette, siden de skal være mykere og lettere. Anonymkode: 0a47b...e32
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #5 Skrevet 8. august 2017 Jeg syns de er store i str. Bor også på vestlandet og ja de er vanntette og duger bra til vestlandsvær, men det bør være den typen som har gummi nesten helt opp på skaftet. De andre kan trekke vann hvis de blir veldig våte. Anonymkode: d8bb9...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå