Gå til innhold

Hadde vært kjekt å hørt deres mening.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møt en mann tre ganger for et år siden. Vi rotet (ikke sex, men ikke langt unna) og jeg var veldig betatt av han, men siden han ikke var interessert i annet har jeg ikke møt han igjen.

Han vil møtes. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 75914...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil han møte deg nå, da?

Min første tanke er at han ser på deg som en sexmulighet, at han kanskje er ute av et forhold nå, eller bare vil ha sex. Årsaken til at jeg tenker det er at dere ikke har hatt kontakt på et år. Hvis han på dette året har vært syk, har mistet noen nær seg eller gått gjennom andre store ting, da kan det på en måte forklare om han forsvant den gangen.

Du kan selvfølgelig møte ham, men ikke hopp til køys med ham med det første (såsant du ikke vil det og er klar over at det kanskje bare blir en ons).

Anonymkode: 4de2c...554

Skrevet

Jeg tenker litt det samme. Tror det er pga av sex og ikke noe mer seriøst som sist. 

Og tror ikke jeg bør rote meg inn igjen i dette igjen. 

Men blir lett å gjøre det med noen man har vært med før siden det ikke er noen andre. Visst dere skjønner hva jeg mener og har vært alene en stund. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker litt det samme. Tror det er pga av sex og ikke noe mer seriøst som sist. 

Og tror ikke jeg bør rote meg inn igjen i dette igjen. 

Men blir lett å gjøre det med noen man har vært med før siden det ikke er noen andre. Visst dere skjønner hva jeg mener og har vært alene en stund. 

Når du føler det slik så tror jeg det er like greit å holde seg unna. Du sitter jo med en følelse om hvor seriøs han var sist gang. Teoretisk sett kan han selvfølgelig ha forstått at han var en idiot som behandlet deg som han gjorde sist og ønsker å vise deg at han er seriøs nå, men i så fall bør han si det første gang dere møtes, synes jeg.

Forstår veldig godt hva du mener med at det kan være lett å la seg dra inn i noe slikt igjen fordi du har vært alene lenge. Har vært der selv, og lot meg dra inn. Men det førte jo ingen plass hen. Så nå unngår jeg alle som ev. bare ønsker sex, og er heller alene til jeg er sikker på at en ny mann virkelig er interessert, at det er gjensidig.

Anonymkode: 4de2c...554

Skrevet

Møt ham om du har lyst, det er ikke farlig med sex.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Møt ham om du har lyst, det er ikke farlig med sex.

HI har ikke sagt at det er farlig.

Anonymkode: d0c45...dd3

Skrevet

Han var kåt, også kom han på at han nesten kom i mål med deg for en stund siden. Han har glemt at du var interessert i noe mer. Så da ringte han. Eller han husket at du var betatt så han tenkte å utnytte det for sex. 

Han tar garantert kontakt med deg fordi han er interessert i sex. Så om du ønsker det er det bare å spre beina, so to speak. 

Skrevet

Ja, det heler mot at jeg tror han vil prøve på nytt på det. 

Sier ikke at det er farlig med sex, men i utgangspunktet vil jeg ikke bare ha det og så skal han reise å ikke se han mer. Gjort det lite og har ikke tenkt å begynne nå selv om det frister litt. 

Så bør gjerne la vær da. 

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...