Gå til innhold

Innvendig hemoroide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det? Har dere kjent at det var noe der?

For noen mnd siden blødde jeg plutselig masse fra analåpningen. Kom mye på papiret når jeg var på do, og neste gang jeg var på do ble det helt rødt i doskåla. Har ALDRI hatt hemoroider før... (Ikke kjente jeg noe heller)Men legen mente det sikkert var det (undersøkte ikke noe). I går opplevde jeg igjen at jeg blødde fra bak der... Ikke like mye denne gangen, men litt. Friskt, rødt blod. Er det noe jeg bør bekymre meg for....? 

Anonymkode: 52407...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kom tilbake nå så ville jeg bedt om en henvisning til colonskopi.

Jeg har i øyeblikket en innvendig og en utvendig hemorroide. Den invendige har jeg bare merket et par dager fordi den kan gi noen stikk med smerte et par ganger om dagen. Jeg fikk sjekket meg for tre år siden, så jeg vet at tarmen min ellers så helt fin ut (da hadde jeg hatt noen episoder som det du har hatt nå). Men vedvarer det nå så ber jeg om en henvisning igjen fordi vi siden den gangen har hatt et tilfelle i nær familie med endetarmskreft hvor eneste symptom var blødninger, og legen påstod det bare var hemorroider og ikke noe annet.

Så jeg ville snakket med legen igjen.

Anonymkode: 687a5...28e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når det kom tilbake nå så ville jeg bedt om en henvisning til colonskopi.

Jeg har i øyeblikket en innvendig og en utvendig hemorroide. Den invendige har jeg bare merket et par dager fordi den kan gi noen stikk med smerte et par ganger om dagen. Jeg fikk sjekket meg for tre år siden, så jeg vet at tarmen min ellers så helt fin ut (da hadde jeg hatt noen episoder som det du har hatt nå). Men vedvarer det nå så ber jeg om en henvisning igjen fordi vi siden den gangen har hatt et tilfelle i nær familie med endetarmskreft hvor eneste symptom var blødninger, og legen påstod det bare var hemorroider og ikke noe annet.

Så jeg ville snakket med legen igjen.

Anonymkode: 687a5...28e

Ok. Tusen takk for svar. Får ta meg en tur til legen snart da. :-)

Anonymkode: 52407...fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...