Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Min gamle bestefar skal gjennom en stor operasjon imorgen, og vil gjerne få ringt han før han blir lagt på operasjonsbordet. Operer dem noen før kl. 09:00? Anonymkode: 5acfc...b34
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Ja det gjør de. Sønnen min ble operert 7.30 Anonymkode: 8c0ca...8b7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Hos oss blir de første kjørt til operasjon kl 7. På ortopedisk. Anonymkode: 807f7...c71
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hos oss blir de første kjørt til operasjon kl 7. På ortopedisk. Anonymkode: 807f7...c71 Ok, takk! Da har jeg på alarm tidlig imorgen. Er kreftoperasjon han skal gjennom. HI Anonymkode: 5acfc...b34
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ok, takk! Da har jeg på alarm tidlig imorgen. Er kreftoperasjon han skal gjennom. HI Anonymkode: 5acfc...b34 Med mindre du vet han ligger på enerom bør du ikke ringe tidlig. Det er ikke greit med tanke på de han evt deler med. Anonymkode: 807f7...c71
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Med mindre du vet han ligger på enerom bør du ikke ringe tidlig. Det er ikke greit med tanke på de han evt deler med. Anonymkode: 807f7...c71 Nei, men sender han melding slik at han kan ringe meg Bortkasta om jeg sender melding nå. Han må høre plinget eller vibrasjonen for at han skal respondere på meldinga Anonymkode: 5acfc...b34
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, men sender han melding slik at han kan ringe meg Bortkasta om jeg sender melding nå. Han må høre plinget eller vibrasjonen for at han skal respondere på meldinga Anonymkode: 5acfc...b34 Ja, og da vekker du muligens andre. Hvis han ligger på flermannsrom kan han ikke snakke i tlf før kl 7 om morgenen av hensyn til medpasienter. Da må eller bør han og du vise hensyn, akkurat som gan og du ønsker at andre viser ham hensyn. Anonymkode: 807f7...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå