Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Kjæresten min la ut ett bilde på fb av ei lita jente som hadde bursdag. Jeg skrev gratulerer med dagen. Han skrev tilbake takk og mitt navn. Da dagen etter fjernet han sin kommentar. Han vil heller ikke skrive i sin profil at vi er sammen, eller legge ut bilder av oss to.. Gjemmer han meg? Kjenner store deler av hans familie. Anonymkode: affc5...629
Fru Banderas Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Vanskelig for oss å vite om han gjemmer deg når vi ikke vet hvor lenge dere har vært sammen og om han deler bilder av seg selv med andre mennesker osv. Hvis forholdet er helt nytt forstår jeg at det ikke deles, og hvis han aldri avbildes med noen forstår jeg at han heller ikke vil avbildes med deg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Vært sammen snart 1.5 år. Han avbildes med andre venner og familie. Trykket ikke liker på mitt profilbilde, men kommenterer og trykker liker på det som deles med venner. Anonymkode: affc5...629
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Hvem var denne jenta han la ut bilde av? Har du spurt han hvorfor? Har du møtt familie og venner og blitt introdusert som kjæreste? Har han noen på fb som han vil skåne for å se at dere er sammen? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 932cc...13c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Har flere bilder ute av familiemedlemmer og venninner. Er godt voksen. Anonymkode: affc5...629
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Er usikker på om han har andre på fb han ikke vil fortelle om oss til. Har en god venninne der som for meg kom ut av det blå. Hun plutselig ringte han en kveld og ville ha han med ut å drikke. Hun spanderte. Da fortalte han om meg, jeg satt jo der.. Anonymkode: affc5...629
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 "Ei lita jente" - er det hans datter? Ellers - snakk med ham. Dere har vært sammen i halvannet år, om han er usikker på forholdet bør han være ærlig med deg! Anonymkode: eb1b3...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 Dattra til broren. Skal snakke når han kommer hjem. Er denne bingo typen om noen husker den tråden? Anonymkode: affc5...629
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Gud, så slitsomt å stadig måtte vurdere forholdet etter likes og kommentarer på FB. Logg av og snakk sammen! Anonymkode: 33f16...d4b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dattra til broren. Skal snakke når han kommer hjem. Er denne bingo typen om noen husker den tråden? Anonymkode: affc5...629 Hvordan kan jeg glemme den tråden! Anonymkode: 6195a...472
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Åh, er det du som planla å lyve til kjæresten fremfor å si at du skulle på bingo hvor det også var en som var interessert i deg? Helt ærlig. Du og han passer ikke sammen. Hvis dette hadde vært riktig forhold for dere så hadde han ikke nærmest holdt deg hemmelig etter at dere hadde vært sammen halvannet år. Og hadde dette forholdet vært riktig så hadde det heller ikke vært noen grunner for deg å lyve om at du skulle på bingo. Hadde det vært tillit i forholdet deres så hadde du fint kunnet gå på bingo selv om det var en der som var interessert i deg - men det hadde krevd ærlighet, at kjæresten din kanskje hadde vært med innimellom slik at han så at det ikke var noe mellom deg og han andre og at du kanskje også var sosial med andre. Spar deg selv for masse bekymringer, det å måtte lyve, det å være mistenksom, det å bli såret. Gå fra hverandre og finn heller en mann du kan være deg selv med, en som er stolt av å være kjæresten din og en mann som du kan være deg selv med. Forholdet ditt har ingen fremtid slik dere holder på. Anonymkode: eb1b3...1e8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Åh, er det du som planla å lyve til kjæresten fremfor å si at du skulle på bingo hvor det også var en som var interessert i deg? Helt ærlig. Du og han passer ikke sammen. Hvis dette hadde vært riktig forhold for dere så hadde han ikke nærmest holdt deg hemmelig etter at dere hadde vært sammen halvannet år. Og hadde dette forholdet vært riktig så hadde det heller ikke vært noen grunner for deg å lyve om at du skulle på bingo. Hadde det vært tillit i forholdet deres så hadde du fint kunnet gå på bingo selv om det var en der som var interessert i deg - men det hadde krevd ærlighet, at kjæresten din kanskje hadde vært med innimellom slik at han så at det ikke var noe mellom deg og han andre og at du kanskje også var sosial med andre. Spar deg selv for masse bekymringer, det å måtte lyve, det å være mistenksom, det å bli såret. Gå fra hverandre og finn heller en mann du kan være deg selv med, en som er stolt av å være kjæresten din og en mann som du kan være deg selv med. Forholdet ditt har ingen fremtid slik dere holder på. Anonymkode: eb1b3...1e8 Han som lyver om bingo, ikke jeg. Anonymkode: affc5...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå