Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Etter flere mislykkede forhold i mitt liv, nå synes jeg det er helt grusomt å møte noen og få føleser for en. Livredd for å bli såret, løyet til eller at den andre skal dumpe meg.. Jeg tenker på meg selv som en selvsikker kvinne men likevel så blir jeg så usikker i nye forhold. Er det flere som har det sånn? Blitt glad i han men vet ikke om jeg tør å ta sjansen på å bli såret igjen, selv om han virker fin og god på alle måter... Angsten tar over.. Og jeg vet ikke hvordan jeg kan si dette til han, selv om jeg tror og har en følelse på at han er en virkelig fin kar med stort hjerte... :/ Anonymkode: cb710...252
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Jeg tror du bare må ta tiden til hjelp. Du må liksom oppleve gang på gang at dette er ett godt forhold og en god mann. Siden du så ofte har opplevd det motsatte tar det lengre tid før du stoler på at en mann kan være en snill og god mann som er til å stole på. Jeg brukte mange, mange år på å tørre å tro på en mann, at han vil meg bare godt etter å ha levd i ett forhold med misbruk. Enda kan jeg skvette til hvis min nye mann kommer brått på meg, og ett lite sekund er jeg redd for at han skal slå meg, selv om han aldri har gjort det. Anonymkode: ddbfd...bad
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Ja, jeg har blitt mishandlet av eksen min, og sliter psysisk etter det forholdet, her om kvelden hørte jeg feil og ble litt paranoid, jeg er redd for å se på hans facebook for om han har mange damer som liker han. Men samtidig så føler jeg meg trygg med han og han gjør sitt beste for at jeg skal føle meg vel og er omtenksom, men jeg tror som du sier må nok ta meg god tid før jeg kan stole helt på han. I mellomtiden er det ikke så lett... Anonymkode: cb710...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå