Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Først av alt: jeg vet jeg er totalt urimelig og ikke har noen grunn til å klage. Men jeg må visst likevel, og da er DIB perfekt 😜 Jeg var alene med ungene på dagtid i hele forrige, mannen jobbet. Så spurte jeg om det var OK for ham at jeg i dag tok meg en skikkelig fridag. Jeg begynner på jobb i morgen, og går da rett inn i en krevende uke med jobb på nattestid og i helgen. Mannen sa at det var OK, så jeg avtalte å treffe en venninne på kafé, og hadde store planer om å shoppe, lese bok og være alene litt. Jeg har gledet meg en uke. Og så, i dagmorges ti minutter før jeg skal gå, kommer mannen grå i trynet inn i stuen og erklærer at han er syk, før han kollapser på sofaen. Jeg ble utrolig skuffet, men holdt det inne (til dels i alle fall), og avlyste avtalen min. Etterpå spurte jeg hvordan syk mannen følte seg, men det klarte han ikke helt å redegjøre for. "Veldig kvalm i sted, men nå føler jeg meg litt bedre". Så falt han i tung søvn, og har nå sovet på sofaen i over fire timer. Så dagen min består nå i husarbeid, ukeshandel, matlaging og barnepass. Jeg burde sikkert synes synd på ham, men jeg mistenker at han egentlig ikke er syk, men mer preget av at han i går drakk litt mye whiskey og var oppe litt for lenge. Og når han ligger der og frimodig manspreader seg over hele sofaen mens han snorker, da kjenner jeg meg aaaaaarg. Måtte bare få det ut. Takk! Anonymkode: 0167a...4e6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 All min medfølelse. Det er noe med en syk mann som gjør det litt vanskelig å være oppriktig medfølende😂 Anonymkode: ac2fc...265
Mostly Harmless Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Synes ikke du er urimelig. Udefinerbar døgnrytmerelatert uvelhet er ikke fraværsgrunn fra pappajobben når madammen en sjelden gang skal ha en dag for seg selv. Mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville dratt når det var slik du beskrev det. Dritten skulle fått klare seg selv og lært at det gjør han ikke igjen. Anonymkode: 8d123...445
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Tusen takk alle sammen 😊❤️ Fantastisk å få litt sympati, hehe 😆 Anonymkode: 0167a...4e6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville dratt når det var slik du beskrev det. Dritten skulle fått klare seg selv og lært at det gjør han ikke igjen. Anonymkode: 8d123...445 Problemet er at jeg ikke vet om han faktisk er syk eller bare irriterende. Kunne ikke risikere at han skulle spy og besvime og den slags (han pleier å besvime når han har omgangssyken..!). Så bare leit om det skulle gå utover ungene. Men skal forhøre ham grundig når han våkner! Anonymkode: 0167a...4e6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 Jeg hadde dratt! Var også hjemme med våre tre mens mannen jobbet forrige uke. Da tok mannen med alle tre og reiste bort i helga så jeg skulle få nyte siste frihelg før jeg begynner å jobbe igjen! Det har jeg gjort! 🍾😄 Anonymkode: 6c335...7ab
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Nå har han våknet, etter å ha sovet i seks timer på sofaen. Han forteller nå at han holdt på å svime av på do i dag morges, og at han kun drakk ett glass whiskey i går. Bra at jeg ikke klikket utad 😜 Er fortsatt skuffet, men dette går vel i kategorien "shit happens". Anonymkode: 0167a...4e6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Først av alt: jeg vet jeg er totalt urimelig og ikke har noen grunn til å klage. Men jeg må visst likevel, og da er DIB perfekt 😜 Jeg var alene med ungene på dagtid i hele forrige, mannen jobbet. Så spurte jeg om det var OK for ham at jeg i dag tok meg en skikkelig fridag. Jeg begynner på jobb i morgen, og går da rett inn i en krevende uke med jobb på nattestid og i helgen. Mannen sa at det var OK, så jeg avtalte å treffe en venninne på kafé, og hadde store planer om å shoppe, lese bok og være alene litt. Jeg har gledet meg en uke. Og så, i dagmorges ti minutter før jeg skal gå, kommer mannen grå i trynet inn i stuen og erklærer at han er syk, før han kollapser på sofaen. Jeg ble utrolig skuffet, men holdt det inne (til dels i alle fall), og avlyste avtalen min. Etterpå spurte jeg hvordan syk mannen følte seg, men det klarte han ikke helt å redegjøre for. "Veldig kvalm i sted, men nå føler jeg meg litt bedre". Så falt han i tung søvn, og har nå sovet på sofaen i over fire timer. Så dagen min består nå i husarbeid, ukeshandel, matlaging og barnepass. Jeg burde sikkert synes synd på ham, men jeg mistenker at han egentlig ikke er syk, men mer preget av at han i går drakk litt mye whiskey og var oppe litt for lenge. Og når han ligger der og frimodig manspreader seg over hele sofaen mens han snorker, da kjenner jeg meg aaaaaarg. Måtte bare få det ut. Takk! Anonymkode: 0167a...4e6 Dersom mannen her drikker litt i overkant kvelden før en slik avtale er det alltid klar beskjed om at dersom han ikke er i form dagen etterpå så er det hans problem, jeh drar uansett! Selvølgelig, dersom det helt klart er noe mer, ville jeg nok firt på krava.... Anonymkode: b1c53...61c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 Synes uansett at han skal være skikkelig lei seg for at fridagen din gikk i vasken, og tilby deg en ny ved første anledning. Hva med førstkommende lørdag?! Anonymkode: ae88c...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes uansett at han skal være skikkelig lei seg for at fridagen din gikk i vasken, og tilby deg en ny ved første anledning. Hva med førstkommende lørdag?! Anonymkode: ae88c...7bf Ja, du sier noe der 🙄 Men jeg jobber hele helgen.. Vi får se, sikkert evigheter til neste mulighet. Anonymkode: 0167a...4e6
litekreativtbrukernavn Skrevet 7. august 2017 #13 Skrevet 7. august 2017 Full medfølelse herfra også Den berømte "mannesyken" får sjeldent sympati herfra også. -Mye fordi jeg alltid får det til å funke, uten at det skal gå utover barna, enten det er halsbetennelse eller influensa, mens mannen av en eller annen grunn blir heeeelt slått ut 😏🤔 -På sin plass at du kompenseres med en liten hotellovernatting feks din neste frihelg 👍
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #14 Skrevet 7. august 2017 18 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Full medfølelse herfra også Den berømte "mannesyken" får sjeldent sympati herfra også. -Mye fordi jeg alltid får det til å funke, uten at det skal gå utover barna, enten det er halsbetennelse eller influensa, mens mannen av en eller annen grunn blir heeeelt slått ut 😏🤔 -På sin plass at du kompenseres med en liten hotellovernatting feks din neste frihelg 👍 Takk for medfølelse 😊 Det hjelper faktisk litt! Anonymkode: 0167a...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå