Gå til innhold

Endelig er selvtilliten på plass!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden tenårene slitt med hvordan kroppen min ser ut. I tenårene og frem til 23 års alder var jeg helt normaltvektig, men alikevel følte jeg mer som en flodhest når jeg gikk i bikini. Alltid følt meg feit, selvom jeg ser nå at jeg var normalvektig.

Nå 3 unger senere, noen år eldre, en del kilo ekstra, strekkmerker, hengepupper og et par grå hår så er jeg for første gang ikke flau over kroppen min. Jeg gir blanke f'en i hva andre måtte tenke og det er så deilig! Ikke noe mer skjule seg under håndkle, omtrent ikke tørre å bade for da må jeg vise kroppen min. 

Er i syden nå og det er så deilig å ikke stresse med dette sånn som jeg har gjort i alle andre år. Tror søren meg at jeg er blitt voksen!😂💪🏽

Anonymkode: f3f89...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her 😊 Har vært litt overvektig i mange år, har endelig klart å gå ned og blitt slank, men strekkmerker, hengepupper og mindre elastisitet i huden er der, men det bryr meg ikke.

Er 45 år, og har en kjæreste som er 4 år yngre enn meg, som kunne valgt fra øverste hylle, men han tok meg.

Livet er deilig ❤

Anonymkode: 815b0...cb1

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har tatt til vettet. Akkurat samme her! 

Anonymkode: 66953...3d2

Skrevet

Så bra! Her er det absolutt ikke sånn. Jeg var lite opptatt av utseende som ung. Jeg var helt normal, og hadde veldig god selvtillit. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre tenkte. 

Nå: 3barn senere, 5kilo lettere enn på ung.skolen og godt trent - nekter jeg å gå i bikini og jeg hater hvordan jeg ser ut naken.  Bryr meg ikke så mye om hva andre tenker, men jeg syns jeg ser så heslig ut, men strekkmerker, heng på magen og slappe pupper.

Anonymkode: b72a7...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...