Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Jeg har ikke hatt mensen siden 8 juni. Jeg har lange sykluser, men har aldri gått lenger enn 50 dager. Nå er jeg på min 61. Dag i denne syklusen. Tok en test i dag (ikke morgenurin) for å sjekke, men den viste negativ. Jeg er kvalm og sover mye mer enn før. Må også spise mye mer enn før. Dere med erfaring; siden jeg er så langt inn i syklusen, burde jeg ikke fått positivt svar om jeg var gravid nå selvom det ikke var morgenurin? Og ville dere testet i morgen med morgenurin? Anonymkode: c1bf6...e1d
villekulla Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 (endret) Test med morgenurin, eventuelt dra til lege og få tatt en blodprøve som påviser HCG og forklar situasjonen til lege. Det kan jo hende at det er en XU, desverre. Endret 7. august 2017 av villekulla
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Du er neppe gravid...men ville gått til lege, eller gynekolog. Greit å sjekke ut. Kan være alt fra ufarlig vanncyste til noe annet Anonymkode: 947d4...51f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Jeg skjønner at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, men jeg blir usikker alikevell. Søstra mi hadde også 2 mnd siden forrige mens og testet svakt positivt hver dag i en uke på kun morgenurin. Var hos lege og tok blodprøver 2 ganger og hver gang sa de at hcgnivået ikke hadde økt og hun kunne ikke være gravid. Hun var gravid, så stoler ikke helt på legekontoret her. Men selvfølgelig skader det ikke å sjekke med legen om det er noe galt. Anonymkode: c1bf6...e1d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 8 timer siden, villekulla skrev: Test med morgenurin, eventuelt dra til lege og få tatt en blodprøve som påviser HCG og forklar situasjonen til lege. Det kan jo hende at det er en XU, desverre. Jeg kommer til å teste med morgenurin i morgen. Har begynt å mistenke at jeg har pcos, så liten sjanse for graviditet desverre 😔 Synes bare det er rart at jeg har gått så langt over "det vanlige" (35 dager to ganger, så 50 dager en gang). Anonymkode: c1bf6...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #6 Skrevet 8. august 2017 Negativ på morgenurin i dag. Blir nok ingen lillesøster eller lillebror her med det første 😔 Har bestilt time hos legen, men siden det ikke var akutt fikk jeg ikke time før om en mnd. Nå venter jeg bare på at mensen dukker opp 😫 Anonymkode: c1bf6...e1d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Fortsatt ingen mens på meg, så nå har jeg vært hos legen og tatt blodprøve. Får svar på mandag, så dette blir en lang helg hvis ikke tanta dukker opp 🙄 Fortsatt et ørlite håp her 🤞🏻 Anonymkode: c1bf6...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå