Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Jeg har hostet INTENS de siste dagene. Nesten kontant. Til morgen i dag fikk jeg sånn rar følelse i magen ved navelen da jeg hostet og kjente til min forskrekkelse en svær kul stikke frem der, på nivå med en mandarin! Det er dritekkelt!!! Den kommer frem når jeg hoster hardt inne ved navelområde. Jeg opererte i buken for halvannet år siden så har skjært der, men HVA er det her? Jeg kan ta tak rundt kulen. Anonymkode: fe923...5f8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Brokk. Dra til legen. Den kan bli smertefull etterhvert. Anonymkode: 55f49...ef7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Er det farlig???? Kan d komme av hosting?????? Anonymkode: fe923...5f8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Når den kommer ut bare ved hosting er det vel ikke akutt. Den kan stikke ut konstant, bli misfarget og smertefull. Er nok noe som må behandles. Så vidt meg bekjent ikke farlig og greit å fikse. Er uansett ikke medisinsk personell da, samboeren min hadde det. Ble akutt da den ble ekstremt smertefull. Enkel operasjon fikset det. Anonymkode: 55f49...ef7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Huff og huff:( må d opereres???? Anonymkode: fe923...5f8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Tror du må opereres. Du MÅ til lege, i alle fall. Ikke avvent. Anonymkode: 87416...69c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Navlebrokk heter det, og er veldig udramatisk. Men det må nok opereres ja. Anonymkode: 8ba50...391
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 Høres ut som et brokk. Kan oppstå etter operasjon i magen,som svekker bukveggen. Kraftig hoste gir økt trykk i bukhulen,og svakheten etter operasjon kan dermed gi brokk. Så lenge brokket fritt kan gli inn og ut(legg hånda på,slapp av i magen og forsøk å trykk den inn)og ikke gir smerter, må det ikke opereres. Brokkbelte kan være en fordel. Dersom du får akutte sterke smerter i brokket og ikke får klemt det inn igjen(selv ikke i ryggleie),må lege oppsøkes akutt. Kan vel også være greit å la en lege se på det,for å få en sikker diagnose! Anonymkode: 95402...50a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #11 Skrevet 7. august 2017 Jeg er så redd nå:(((( orker ikke mer lege og sykehus! Anonymkode: fe923...5f8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #12 Skrevet 7. august 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så redd nå:(((( orker ikke mer lege og sykehus! Anonymkode: fe923...5f8 Høres ut som brokk, men det er ingenting å være redd for. Bestill deg en legetime, ordner seg dette. Anonymkode: 8b6d1...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå