Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Hørte nettopp at det ble sagt av en lege at når det er så mye sol at man tenker smøre barna med solkrem før de går ut bør de også bruke solbriller for å beskytte øynene. Mine barn liker ikke solbriller, og bruker det veldig sjelden. De bruker ofte caps eller solhatt da som jo skjermer øynene noe. Men burde de da bruke solbriller oftere? Ikke engang i syden brukte de solbriller... og nå får jeg dårlig samvittighet som ikke "tvang" på dem briller der... De hadde solhatter da. I barnehagen har de aldri brukt solbriller, men de har jo på solkrem hver dag... Anonymkode: 421f0...850
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Om våre briller bruker solbriller? Nei...😳 Anonymkode: e609a...530
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Om våre briller bruker solbriller? Nei...😳 Anonymkode: e609a...530 Herregud, hvordan greide jeg det?? Barn bruker solbriller skulle det jo stå... Anonymkode: 421f0...850
MrsRose Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Ja, har kjøpt polaroid briller på Specsavers som de bruker både i barnehagen og hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Minste har briller med fargeskiftende glass, eldste er storforbruker avsolbriller. 3 og 5 år. Anonymkode: 45d3f...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå