Gå til innhold

SKO TIL BARN! Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte noen dårlige sko fra shoeday til minste i mat/juni eller noe. De er allerede slitt og ikke pene. Men bruker dem i barnehagen til de går i oppløsning, tenker jeg, men skulle hatt noen til hjemmebruk eller som ekstrasko (små sko i str 22 blir fortere vekk enn jeg skullle tro). 

Tips til fritidssko som er gode for de små? Bisgaard passer ikke, bare så det er sagt. Og skoene må ha borrelås!

Skulle også hatt sko til storesøster, str 29. Trenger ikke å være vanntette, og må ha borrelås. Hvilke er gode? 
Helst i fysiske butikker, altså. Liker ikke å bestille sko på nett (unntaket er Kavat, som jeg vet hvordan er i str :)

Anonymkode: 3084b...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Serepta skrev:

Xxl har mye

Mer enn på nettsida?

Skrevet (endret)

Veldig fornøyd med skoene fra Viking. Ellers har Nike veldig lette joggesko. Handler nesten bare på XXL. De har ofte gode tilbud.

Endret av Tjofsen
Skrevet

Viking er desidert de beste på unger i den alderen.gode og holdbare sko.Lett for ungene å få av og på å.

Skrevet
6 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Viking er desidert de beste på unger i den alderen.gode og holdbare sko.Lett for ungene å få av og på å.

Synes du? Kjøpte nye vikingsko til eldste da våren kom, og de er ødelagte nå. Egentlig for en måned siden. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du? Kjøpte nye vikingsko til eldste da våren kom, og de er ødelagte nå. Egentlig for en måned siden. 

Jobber i bhg å ser de skoene holder seg best.spørs på bruken til ungene

Skrevet

Minste har superfit og geox. 

De eldste har viking. Synes viking er best. De er litt brede i foten så plass til en god sokk inni. I tillegg er det de som har tålt mest hos oss. Spesielt sålen synes jeg holder stand på vikingskoene. 

Anonymkode: ffe9e...8c7

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Minste har superfit og geox. 

De eldste har viking. Synes viking er best. De er litt brede i foten så plass til en god sokk inni. I tillegg er det de som har tålt mest hos oss. Spesielt sålen synes jeg holder stand på vikingskoene. 

Anonymkode: ffe9e...8c7

Da kan jeg regne med at eccosko bare holder i 1 måned, med den bruken eldste har? Hehe.. ødelegger vanlige vikingsko på noen mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...