Gå til innhold

Sammenbrudd før jobb ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestemor døde for to uker siden idag. Jeg får fremdeles sammenbrudd enkelte dager. Går flere dager mellom hver gang, men idag kom det nok et sammenbrudd på vei ut døra til jobb. Når skal dette gi seg? Jeg er så trist og lei og vil bare holde henne i hånden 😔

Anonymkode: 049a1...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått til legen. Tid leger sår og godt mulig du bør ha en sykemelding for å komme deg over den verste sorgen.

Jeg gikk til samtaler hos fastlegen frem til jeg fikk time hos psykolog for noen år siden da jeg var i dyp sorg. Gråt hele dagen og natten. Fastlegen min stilte opp som samtalestøtte før psykologen tok over. Var sykemeldt i 2 uker. Gikk så hos psykolog i 6 måneder. Er helt frisk igjen nå. Lykke til

Anonymkode: 42473...e5b

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg må påpeke at det ikke er "sammenbrudd" du får. Kanskje får du gråtetokter, men det er noe annet.

Anonymkode: 4b96c...d29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...