Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #1 Skrevet 7. august 2017 Min bestemor døde for to uker siden idag. Jeg får fremdeles sammenbrudd enkelte dager. Går flere dager mellom hver gang, men idag kom det nok et sammenbrudd på vei ut døra til jobb. Når skal dette gi seg? Jeg er så trist og lei og vil bare holde henne i hånden 😔 Anonymkode: 049a1...5ac
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #2 Skrevet 7. august 2017 Jeg ville gått til legen. Tid leger sår og godt mulig du bør ha en sykemelding for å komme deg over den verste sorgen. Jeg gikk til samtaler hos fastlegen frem til jeg fikk time hos psykolog for noen år siden da jeg var i dyp sorg. Gråt hele dagen og natten. Fastlegen min stilte opp som samtalestøtte før psykologen tok over. Var sykemeldt i 2 uker. Gikk så hos psykolog i 6 måneder. Er helt frisk igjen nå. Lykke til Anonymkode: 42473...e5b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #3 Skrevet 7. august 2017 Unnskyld meg, men jeg må påpeke at det ikke er "sammenbrudd" du får. Kanskje får du gråtetokter, men det er noe annet. Anonymkode: 4b96c...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå