Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Har noen erfaringer med hvor lang tid det kan ta, før den forhåpentligvis dukker opp på døra. Har kun fått beskjed at den har blitt mottatt på flyplass ( vet ikke hvilken) Landet på Gardermoen for en uke siden i dag. Alle fikk bagasjen sin uten om meg. Helt krise om den er forsvunnet for godt 😥 Mange personlige ting som ikke kan kjøpes for penger!!! Vet alt om forsikring etc..... Anonymkode: 3e080...5f9
amandine Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 Er det ikke bedre å ringe Norwegian direkte istedenfor å vente på at de skal svare her?
Annanym Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Da ville jeg ha tatt en telefon til flyplassen og spurt! Dersom du bor nær, ville jeg ha dratt innom. Dette løser seg stort sett alltid, lykke til😊
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Mistet min på lørdag og har fått melding i dag om at den vistnok skal være på vei nå. Gikk inn og sjekket sporingslinken, der sto det at de enda søkte etter den. Pratet med dem i går og da sa de det kunne være lurt å ringe innemellom da det var veldig mye bagasje som ble ettersendt og det hendte at de ble stående lenge på flyplassen der den skal leveres ut. Anonymkode: 3a875...e70
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #7 Skrevet 7. august 2017 Jeg har ringt - mange ganger ! De sier jeg bare skal følge med på worldtracer ( sporing). Jeg spurte bare etter erfaringer da 😉😉 Anonymkode: 3e080...5f9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #8 Skrevet 7. august 2017 Men kanskje jeg skal dra innom 😉 Anonymkode: 3e080...5f9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #9 Skrevet 7. august 2017 Så nå at på min melding der det står at den er på vei på flyplass, der står nummeret på flyet som den er på. Har du ikke fått en sånn melding. Anonymkode: 3a875...e70
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #10 Skrevet 7. august 2017 Det står bare : recievd AirPort ! ikke noe mer Anonymkode: 3e080...5f9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #11 Skrevet 8. august 2017 Hurra - den kommer på døra i ettermiddag 😃😃😃😃 Hi Anonymkode: 3e080...5f9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #12 Skrevet 8. august 2017 Min kom også. Men var skadet, så nå har jeg vært å klaget💪 Anonymkode: 3a875...e70
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #13 Skrevet 8. august 2017 Vi manglet to kofferter når vi kom hjem fra Thailand i vinter. Den ene fikk vi samme kveld, den andre kom dagen etterpå. Men tror ikke det var norwegian.. Anonymkode: ab28a...019
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #14 Skrevet 8. august 2017 Her var alt i skjønneste orden..... Det lukta bare litt verre enn vanlig oppe i den kofferten🙈 Hi Anonymkode: 3e080...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå