Gå til innhold

Mormor klipper datteren vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor hadde barna noen dager på overnatting og når de kom tilbake var eldstedatteren vår på 5 år klippet hele 5-10 cm, ujevnt og stygt.

Uansett synes jeg det ikke er greit selv om moren min alltid kommenterer at datteren min må klippe seg.

Hva tenker dere?

Anonymkode: c5100...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker mannen din må være glad det ikke var hans mor :D

Anonymkode: 9d89e...380

Skrevet

Si fra til henne at hun må slutte å kommentere håret hennes, og at klipping tar dere dere av. 

Skrevet

Gud så invaderende... Hadde ringt henne og vært rimelig forbanna. Og sagt at neste gang kan hun vente seg en runde med saksa selv! 

Anonymkode: 77f75...14c

Skrevet

Da hadde mormor fått så hatten passet! 

Skrevet

Det er hår, det vokser ut igjen. Så lenge hun ikke har klippet av henne alt håret hadde jeg ikke brydd med. Bare si at klippingen tar dere dere av fra nå av

Anonymkode: 86a4b...064

Skrevet

Da hadde jeg brølt til mormor ble døv, evt tvangsklipt henne. Og besøk av barnebarn kunne hun glemme.

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbannet!

Anonymkode: 8e671...a2b

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende. 

Mamma mener at datteren min skal ha pannelugg fordi ''alle små jenter har pannelugg''. Jeg liker ikke pannelugg, og datteren min trives godt med håret slik hun har det, så om hun hadde klippet henne (da hadde det garantert endt opp med pannelugg) hadde jeg blitt forbanna. 

Datteren min har forresten en gudmor som er frisør så det liksom allmenn kjent i familien at vi går der når vi vil ordne på håret. 

Anonymkode: d7a61...5c3

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt rasende. 

Mamma mener at datteren min skal ha pannelugg fordi ''alle små jenter har pannelugg''. Jeg liker ikke pannelugg, og datteren min trives godt med håret slik hun har det, så om hun hadde klippet henne (da hadde det garantert endt opp med pannelugg) hadde jeg blitt forbanna. 

Datteren min har forresten en gudmor som er frisør så det liksom allmenn kjent i familien at vi går der når vi vil ordne på håret. 

Anonymkode: d7a61...5c3

Er akkurat som å høre moren min! Er takknemlig for at hun ikke tok den helt ut og ga jenta pannelugg, noe hun har mast om i lang tid "for det er så mye kjekkere". Mannen er mer forbannet enn meg, jeg vet at hvis jeg konfronterer moren min går hun til motangrep og da blir stemningen i familien ikke akkurat bra. Når hun først skulle klippe, så kunne hun iallefall gjort det ordentlig!

Skrevet (endret)
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er akkurat som å høre moren min! Er takknemlig for at hun ikke tok den helt ut og ga jenta pannelugg, noe hun har mast om i lang tid "for det er så mye kjekkere". Mannen er mer forbannet enn meg, jeg vet at hvis jeg konfronterer moren min går hun til motangrep og da blir stemningen i familien ikke akkurat bra. Når hun først skulle klippe, så kunne hun iallefall gjort det ordentlig!

Denne hadde jeg ikke latt gå, uansett hva hun mener å måtte ha av ammunisjon til et motangrep. Jeg synes det er på sin plass at hun legger ut for en frisørtime så dere kan få håret rettet opp, i det minste. Greit nok at det bare er hår, men en annen gang kan det være noe annet og viktigere der mormor mener å vite best. Da er greit at mormor vet at hun må konferere med foreldrene først, og at hun ikke slipper unna med tilgivelse fremfor tillatelse bare hun lager tilstrekkelig ubehagelig huskestue.

Endret av Mostly Harmless
Skrevet

Hadde jeg tatt med knusende ro. 

Anonymkode: 80ac5...439

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...