Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Mini på 16mnd har vært så sutrete de siste tre dagene. Alt er feil til tider. Og han får utbrudd med veldig gråt/hyling for småting (og noen ganger uten noen åpenbar grunn.). Skjønner det bare kan være en fase, men en liten bit av meg er likevel urolig for at noe plager han.. Han sov litt dårlig inatt men sov litt lengre på morgenen. I tillegg sov han to hviler på dagen og sovnet for kvelden kl 17. Da var han så trøtt at han bare hylte.. Burde vi ta han med til lege i morgen? Han har ikke feber men litt mildt utslett på overkroppen som ikke ser ut til å klø.. Anonymkode: 40c06...f9e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Hva tenker du legen skal gjøre? Han er vel litt småsjuk da, barnesykdom eller noe... som går over. Ikke rart det er travelt på legekontoret 🙄🤔 Anonymkode: 987b0...ea3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mini på 16mnd har vært så sutrete de siste tre dagene. Alt er feil til tider. Og han får utbrudd med veldig gråt/hyling for småting (og noen ganger uten noen åpenbar grunn.). Skjønner det bare kan være en fase, men en liten bit av meg er likevel urolig for at noe plager han.. Han sov litt dårlig inatt men sov litt lengre på morgenen. I tillegg sov han to hviler på dagen og sovnet for kvelden kl 17. Da var han så trøtt at han bare hylte.. Burde vi ta han med til lege i morgen? Han har ikke feber men litt mildt utslett på overkroppen som ikke ser ut til å klø.. Anonymkode: 40c06...f9e Har han akkurat begynt i barnehage? Anonymkode: 52b0e...656
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Han går ikke i bhg enda nei 😊 Og ja det kan være noe uskyldig selvsagt men når min blide snille gutt vræler halve dagen så naboene tror vi holder på å ta livet av han, så blir jeg en smule bekymret.. Anonymkode: 40c06...f9e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Nei, du drar selvsagt ikke til legen med ingenting! Han brygger kanskje på noe da, det er i seg selv ikke farlig. Får han høy feber eller dårlig allmenntilstand som vedvarer kan du gå til lege. Anonymkode: 8d45d...fb3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 En mor skal alltid følge mavefølelsen sin Se det ant i morgen. Jeg tenker tenner? Men regner med du også har det, ta han heller med engang for mye til legen, enn at han har vondt... Anonymkode: e6d57...34f
Surogvanskelig Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Min eldste var plutselig ganske lik du beskrev da gan var litt under ti. Sutrete og trøtt. Tok han til lege for å avkrefte at det var noe galt. CRP på over 200 og de fant aldri ut hvor infeksjonen satt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå