Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Er gravid i uke 8, mitt 3. svangerskap. Har lite/ingen symptomer utenom brystene som er blitt større, og endrer seg hele tiden, De er alt fra nesten like små som før graviditeten, til ganske mye større. Dette endrer seg fra dag til dag. Er det normalt? Kan ikke huske at det har vært sånn i tidligere graviditeter, men da har jeg også hatt andre symptomer som har vært i fokus. Har dere andre som har vært gravid hatt det sånn? Anonymkode: c2e44...4de
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Jeg føler meg som en kjempe pupp for tiden!😂 Er i uke 18😂 Anonymkode: d1712...0f5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler meg som en kjempe pupp for tiden!😂 Er i uke 18😂 Anonymkode: d1712...0f5 Glemte å si at de blir mindre og større igjen, ikke bare større. Så er de forholdsvis små i noen dager, for å bli større igjen i noen dager, så mindre. Tror jo hele tiden når de er mindre at nå har jeg mistet. HI Anonymkode: c2e44...4de
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Er sikkert helt fint, kroppen gjør mye rart når en går gravid. Hadde ikke tenkt mer på det!😊 Anonymkode: d1712...0f5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er sikkert helt fint, kroppen gjør mye rart når en går gravid. Hadde ikke tenkt mer på det!😊 Anonymkode: d1712...0f5 Håper det Takk for oppmuntingen HI Anonymkode: c2e44...4de
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Slik har jeg hatt det også. Er nå i uke 13. Men utover at jeg har kjent de har forandret seg omtrent hverdag er det desverre kvalme og oppkast som overskygger alt annet her. Anonymkode: 49b71...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå