Gå til innhold

Noen som er flinke å tyde UL bilde?


Milisa

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er flink til å tyde ultralydbilder? Da vi var på ultralyd for et par uker siden, (OUL) så sa jordmoren at hun ikke så hvilket kjønn babyen er. Men på et av bildene vi fikk utskrift av, så synes jeg det er rart hun egentlig ikke kunne se det. Og både jeg og pappa'n fikk inntrykk av at jordmoren var i mot å avsløre kjønn (hun delte egen erfaring om at hun hadde fått vite kjønn og var blitt "skuffet" av det) og det var også ellers måten hun sa det på som gjorde at jeg ble litt undrende. Jeg spurte hva samboeren min hadde fått av inntrykk ang dette og han hadde tenkt litt det samme. Nå kan det hende at jordmoren faktisk ikke så det det, men jeg undrer meg litt likevel, og vi er jo sååå nysgjerrige på hva som befinner seg i magen!! Er så ennå 1 mnd til neste jordmor kontroll, for har tenkt tanken på å ta med bildet dit, men er jo ennå så lenge til :lol: eller er det noen som vet noen andre jeg kan spørre? Høres sikkert desperat ut, men har såååå lyst til å vite om det er en liten gutt eller liten jente der inne :wub:

Endret av Milisa
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki, litt privat å legge ut, så kan hende jeg sletter etter hvert, men her er bildet vi undrer oss på om det vises...

IMG_1102.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikre på at dette er et bilde tatt rett fremfor og mellom bena? 😊 for at man skal kunne se må man gjerne ha bilde som jeg beskriver over 😊 

Anonymkode: a4724...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man slette egne innlegg eller vedlegg? Kunne tenkt meg å fjerne UL bildet igjen, ikke noe galt med svarene her altså, bare jeg som kjenner jeg ikke vil ha det liggende på nett til evig tid. Men jeg får ikke til å slette :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Pobie skrev:

Jeg gjetter gutt. Men er bare gjetning.  Syns jeg ser en penis der.

Jeg gjetter egentlig det jeg også, hos frøkna her var det tydelig tre streker på en måte🙈ser bare to her 🤔

Anonymkode: a4724...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...