Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Orker nesten ikke å spise, har gått ned 5 kg i ferien bare fordi jeg spiser kun det jeg må... Ikke snacks eller noe frister... Bør jeg til legen med dette, eller er jeg bare matlei (det har jeg vært lenge, men i sommer var det ekstremt) Har ikke hatt det så bra hjemme, er i et samlivsbrudd, kan jo også være grunnen?🤔 Anonymkode: 78b0f...a31
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Det er meget mulig det har med samlivsbruddet å gjøre, men jeg synes uansett at du skal ta en tur til legen med det. Anonymkode: 53938...8fa
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Jeg slutter å spise når jeg er stressa. Jeg blir da kvalm av bare tanken på mat. Det gikk noen år før jeg så sammenhengen. Nå vet jeg at det er slik og passer på å tvinge i meg mat. I slike perioder øker matbudsjettet fordi jeg må kjøpe mat jeg kan klare å spise (klarer feks ikke spise brødmat i det hele tatt). Hadde jeg gjennomgått samlivsbrudd ville jeg nok fått trøbbel med matlysten. Du kan jo stikke innom legen, men tenker at livssituasjonen fint kan forklare dette. Anonymkode: a62f9...9fa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #4 Skrevet 7. august 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg slutter å spise når jeg er stressa. Jeg blir da kvalm av bare tanken på mat. Det gikk noen år før jeg så sammenhengen. Nå vet jeg at det er slik og passer på å tvinge i meg mat. I slike perioder øker matbudsjettet fordi jeg må kjøpe mat jeg kan klare å spise (klarer feks ikke spise brødmat i det hele tatt). Hadde jeg gjennomgått samlivsbrudd ville jeg nok fått trøbbel med matlysten. Du kan jo stikke innom legen, men tenker at livssituasjonen fint kan forklare dette. Anonymkode: a62f9...9fa Har vært ekstra stressa det siste halvåret egentlig. Anonymkode: 78b0f...a31
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #5 Skrevet 7. august 2017 Mest sannsynlig livssituasjonen din. Kan du roe ned litt? Jobbe mindre? Få hjelp til hus, barn osv? Anonymkode: 25621...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå