Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Det gjør jeg Eller, jeg savner hele følelsen av å følge sesong 3 av SKAM. Har aldri opplevd noe liknende mht. tv, og er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det igjen, Kjærlighetshistorien til Isak og Even traff meg som en kanon, og er i følge meg den vakreste kjærlighetshistorien noen sinne formidlet Anonymkode: da919...918
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Savner også SKAM som faen. Noora og William spesielt! Og faktisk Eva og Jonas også!!! 😩🙄😂🙈 Anonymkode: e63f2...d73
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Savner også SKAM som faen. Noora og William spesielt! Og faktisk Eva og Jonas også!!! 😩🙄😂🙈 Anonymkode: e63f2...d73 Ja, SKAM har betydd utrolig mye for så mange For meg var det kun sesong 3 som gikk helt til hjertet, men jeg fulgte med på sesong 4 også. Ikke klipp for klipp, som sesong 3, men.. HI Anonymkode: da919...918
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Likte Skam, men kan ikke si at savnet er stort. Jeg var vel også en av de få som likte sesong 4 bedre enn sesong 3. Anonymkode: 275b6...548
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Likte Skal sesong 1, 2 og 4. Sesongen 3 var helt tragisk kjedelig og uinspirerende. Anonymkode: 82e18...92d
Fandens Oldemor Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Nei. Sesong 3 var den jeg likte dårligst av de fire.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 Nå kommer også sceneversjonen... Har dere ellers sett den svenske serien "Portkode 1321" og "Portkode 1525"? Også en veldig, veldig fin ungdomsserie. Anonymkode: c6591...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå