Gå til innhold

Noen som savner Isak og Even?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg :) Eller, jeg savner hele følelsen av å følge sesong 3 av SKAM.

Har aldri opplevd noe liknende mht. tv, og er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det igjen,

Kjærlighetshistorien til Isak og Even traff meg som en kanon, og er i følge meg den vakreste kjærlighetshistorien noen sinne formidlet :D

Anonymkode: da919...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her ❤️

Anonymkode: b290b...d2c

Skrevet

Savner også SKAM som faen. Noora og William spesielt! Og faktisk Eva og Jonas også!!! 😩🙄😂🙈

Anonymkode: e63f2...d73

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Savner også SKAM som faen. Noora og William spesielt! Og faktisk Eva og Jonas også!!! 😩🙄😂🙈

Anonymkode: e63f2...d73

Ja, SKAM har betydd utrolig mye for så mange :)

For meg var det kun sesong 3 som gikk helt til hjertet, men jeg fulgte med på sesong 4 også. Ikke klipp for klipp, som sesong 3, men..

HI

Anonymkode: da919...918

Skrevet

Likte Skam, men kan ikke si at savnet er stort. Jeg var vel også en av de få som likte sesong 4 bedre enn sesong 3.

Anonymkode: 275b6...548

Skrevet

Likte Skal sesong 1, 2 og 4. Sesongen 3 var helt tragisk kjedelig og uinspirerende.

Anonymkode: 82e18...92d

Skrevet

❤️Skam❤️

Anonymkode: 9d286...c62

Skrevet

Nei. Sesong 3 var den jeg likte dårligst av de fire. 

Skrevet

Nå kommer også sceneversjonen...

Har dere ellers sett den svenske serien "Portkode 1321" og "Portkode 1525"? Også en veldig, veldig fin ungdomsserie.

Anonymkode: c6591...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...