Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Stumpet dere røyken en dag å sa til deg selv det er siste eller hvordan? Ønsker å slutte å røyke men hver dag ender jeg med å ta en røyk med kaffe og etter mat osv. Og når jeg kjeder meg!! Anonymkode: 58a43...6ad
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Bestemte meg for at nå slutter jeg. Jeg drakk meg kanondritings, eneste gangen jeg ikke orket røyk var når jeg var fyllesjuk nemlig. Så kastet jeg all røyken jeg hadde når jeg stod opp. Det var i 2009. Anonymkode: 8eb63...697
amandine Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Jeg sluttet. Så enkelt, så vanskelig. Det er bare å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Akupunktur funket for meg 👍 Anonymkode: 6da8d...024
Rivjernet Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 (endret) Jeg bestemte meg for en dato jeg skulle slutte på . Så brukte jeg snus i 3 uker for så å gå over til nikotinplaster den 4 uken. Det er viktig å ikke snuse for lenge , da ender du opp med å bli hektet på det istedet. Dette er 8 år siden nå. Jeg har lyst på røyk hver eneste dag fremdeles ! Cluet er å bestemme seg. Fokuser på alle fordelene ved å være ikke-røyker. Endret 6. august 2017 av Stinkerbelle
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Jeg sluttet pga. et veddemål. Hun andre sprakk etter 24 timer mens jeg klarte å holde meg. Sprakk halvannen uke etterpå selv og tok fire trekk av en halv sigarett jeg fant hjemme. Ble dritdårlig og rørte det ikke igjen. Kjøpte meg senere en damper (V stick 8) og damper uten nikotin men med smak. Det har funket fjell. Sluttet for halvannet år siden Anonymkode: dcdfa...f95
FrkFrix Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 jeg har akkuart sluttet med snus (noe jeg har hørt er verre). Men dog; noe å slutte med som har vært en vane (en dårlig en sådan) i snart 10 år.. Sa til meg selv at dette er den siste, kastet den og ferdig.. Blitt en god del tyggis, pastiller og ymse i ettertid. Men helt uten nikotin siden. Tung, hardt, søvnløse netter, svetting.. Men verdt det til syvende og sist Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Sluttet ved hjelp av Champix Anonymkode: 84404...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå