Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #1 Skrevet 6. august 2017 Hva er ditt beste tips for og få rent bad? Har ett bad fra tidlig 60 tallet:/ gammeldagse kraner på vasken og føler de ikke blir ordentlig rene. Samme med badekaret:/ Anonymkode: 7dc0a...7a2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #2 Skrevet 6. august 2017 Klor spray! Elsker klorsprayen min! Jeg vet det sikkert er en gimmick men etter at den kom i hus er alt mye renere. Og nei det er ikke det samme som å blande klor med vann Anonymkode: 9d528...8bc
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #3 Skrevet 6. august 2017 Beste tips MOT å vakse bad: ikke bruk det. Da slipper du. Beste tips til baderomsvask: klor på de flatene som er typisk fullt av bakterier. Dersom det er sprekker og sånt i armaturenes emalje ville jeg kanskje (spart for å) kjøpe nytt. Husk at rent og kjemisk fritt for bakterier er to forskjellige ting. Og at ikke alle bakterier er så innmari farlige. Anonymkode: fe2ca...a52
It's all about me Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Dampvasker. En skikkelig god og stor dampvasker. Alle hjem trenger en.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Jeg bruker klor, jif, klut og svamp med skrubbeside. Bare vær litt forsiktig med spray, man puster inn partiklene fra den og det er ikke bra. Bruker det selv altså, men passer på hvor jeg puster... https://www.nrk.no/livsstil/overlege-vil-forby-vaskespray-1.12319593 Anonymkode: 52b75...c29
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #6 Skrevet 6. august 2017 Vondt i ryggen? Anonymkode: c1047...802
amandine Skrevet 6. august 2017 #7 Skrevet 6. august 2017 Sprayflaske med vann, eddik eller sitron og zalo. Pluss miktrofiberklut. Zalo tar fett, syre tar kalk. Og kanskje en dæsj med noe domestos eller noe i do. Ellers er vel trikset å ikke la det gro igjen...
☆☆☆ Skrevet 6. august 2017 #8 Skrevet 6. august 2017 Vask ofte. Eg vaskar badet med Zalo og mikrofiberklut. Funkar meir enn godt nok når badet ikkje har lag på lag med griseri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå