Gå til innhold

Fødsels fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt med fødsels fotograf på fødselen? Og hvordan opplevde du/dere det? Gode/dårlige erfaringer?

Anonymkode: 5c2e1...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med. Merket ikke så mye til henne. Var i grunn mest opptatt av å føde.. 😜 Veldig morsomt i etterkant å ha gode bilder av både meg og mannen under hele forløpet. Gull verdt. Eneste jeg angrer på er at vi ikke har brukt fotograf til alle barna. 

Skrevet

Så bra😄 Var det eg håpet på😉 Ja,dette er siste og 4mann så hadde veldig lyst å hvertfall få gjort det en gang😄 Blir helt rørt av alle dei flotte fødselsbildene som er❤️ Sånn ca pris?

Skrevet

Hun var ny i gamet og ville inn på det markedet, så vi fikk det faktisk gratis mot at hun kunne bruke noen av bildene til markedsføring. Ble utrolig fornøyd med resultatet så hadde uansett gladelig betalt. Aner desverre ikke hva det ligger på. 

Skrevet

Da er trikset å finne ei som er ny😜 Å dei var vanskelige og finne i utgangspunktet😬 Eg betaler og gledelig,men ikke ubegrenset heller😉

Skrevet

Betal godt. Hvordan ville dere likt å være tilstede på noen annens fødsel? LOL

Anonymkode: 71358...c40

Skrevet

Den var ny..🙈

Anonymkode: fd2d8...e60

Skrevet

Eva Rose er en av Norges mest anerkjente fødselsfotografer. Meget dyktig! Vet ikke pris, men tipper hun er dyr. 

http://www.evarose.no/ 

Legg ut en annonse på www.foto.no. Det gjorde jeg i forbindelse med bryllupet mitt. Ble kontaktet av mange amatørfotografer. Og kunne derfor velge den jeg følte var mest riktig. Endte med en amatørfotograf vi betalte 2000 kroner til. Da var han med hele dagen. Under forberedelser, vielsen og festen. Fikk masse fine bilder. I dag er han en dyktig fotograf med eget studio og kjent navn. 

Skrevet

Sa ikke eg ikke ville betale, men betaler ikke 15-20 tusen for å få bilder fra fødselen. Å vil jo gå utfra at di som driver med fødsels fotografering liker å være med på andres fødsler😜

Skrevet
1 time siden, Tired mama skrev:

Eva Rose er en av Norges mest anerkjente fødselsfotografer. Meget dyktig! Vet ikke pris, men tipper hun er dyr. 

http://www.evarose.no/ 

Legg ut en annonse på www.foto.no. Det gjorde jeg i forbindelse med bryllupet mitt. Ble kontaktet av mange amatørfotografer. Og kunne derfor velge den jeg følte var mest riktig. Endte med en amatørfotograf vi betalte 2000 kroner til. Da var han med hele dagen. Under forberedelser, vielsen og festen. Fikk masse fine bilder. I dag er han en dyktig fotograf med eget studio og kjent navn. 

Takk,for tips😄 Da skal eg gjøre det😄 Evarose er for langt borte til at jeg kan bruke henne😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...