Gå til innhold

Valg 2017!

Anbefalte innlegg

Skrevet

AP.

Ved forrige valg stemte jeg FrP. Man kan trygt si at jeg har lært av mine feil. 

Anonymkode: 6144c...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir blått, regner med jeg lander på FRP denne gangen.

Anonymkode: bea71...375

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri skjønt folk som stemmer på enkeltsaker. Enkeltsaker er kortsiktig. Ideologi er langsiktig. Jeg ser på ideologi når jeg velger parti. 

Anonymkode: 6482f...56f

Jeg stemmer jo ikke på enkeltsaker. Som jeg skrev helte jeg hele tiden mot AP. For meg er bedring av forholdene for de eldste/syke eldre en hjertesak, og en garanti for å få bo sammen er et godt skritt i riktig retning. 

Anonymkode: edac6...6de

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er den nye mobbeformen. Den kollektive mobbingen av Trump er i ferd med å legitimere at feks folk som stemmer FrP kan latterliggjøres. 

Din observasjon er helt riktig: det gjelder kun FrP, ikke de andre partiene. 

Anonymkode: 6482f...56f

Har du noen gang lest debattene i nettavisene?

Skrevet

AP, håper også sterkt på regjeringsskifte. Er redd Støre ikke har samme apell som Jens men håper allikevel de klare å gjennomføre en god valgkamp. 

Anonymkode: 59659...d8c

Skrevet

Frp 

Anonymkode: f7572...986

Skrevet

Ap. Dagens regjering har ødelagt nok.

Anonymkode: a8a2b...964

Skrevet

MPG Er opptatt av dyrs rettigheter og jorda våres.Derfor

Anonymkode: e0539...710

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle aller helst gitt en anti-KrF stemme. Det irriterer meg grønn at alt og alle vil samarbeide med de. Tror det får bli SV, de står i alle fall litt imot KrF. 

Anonymkode: 0e7b2...36b

Hva har du imot KrF?

Anonymkode: 199cc...24a

Skrevet

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

Skrevet

Min stemme går selvfølgelig til Høyre. De har fått gjort mye i denne tiden i regjering i motsetning til AP, og ønsker å fortsette å se fremgangen deres og hva de kan få til er samarbeid fra de andre borgerlige.

Anonymkode: 716c1...a87

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min stemme går selvfølgelig til Høyre. De har fått gjort mye i denne tiden i regjering i motsetning til AP, og ønsker å fortsette å se fremgangen deres og hva de kan få til er samarbeid fra de andre borgerlige.

Anonymkode: 716c1...a87

Jeg er veldig enig med deg! Høyre får min stemme, og jeg krysser alt som krysses kan for at vi har en borgelig regjering etter valget.

Anonymkode: d7ada...cc0

Skrevet

Jeg skal stemme på MDG. 

Anonymkode: b5f40...42a

Skrevet

MDG eller SV - heldagsskole-max antall elever Pr. Lærer - 6 timers arbeidsdag. 

Anonymkode: aef0f...47f

Skrevet

Sv 

På et forum med mange småbarnsforeldre (?) er det ufattelig at ikke alle stemmer sv eller rødt, til nød ap. Kan lure på om folk følger med i timen

Anonymkode: d1089...843

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke stemmerett ved stortingsvalg, men hvis jeg kunne stemme i høst, ville min stemme ha gått til frp. 

Anonymkode: eb165...d50

Haha, det samme her. Utlending uten stemmerett som ville valgt FrP.

Anonymkode: 905ac...7cd

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har du imot KrF?

Anonymkode: 199cc...24a

K-en i KRLE. Stadige angrep på abortloven, ref. reservasjonsretten. Med KrF vil vi aldri få tidlig ultralyd offentlig. Med KrF vil NIPT/Harmony forbli for de med råd til å reise utenlands for å ta den. Altfor mye skattepenger går til religioner/menigheter. Masse korttenkt politikk som f. eks den første utgaven av kontantstøtten. Homofobien i grasrota (eller har de innsett at vi lever i 2017 nå?).

Jeg ønsker et sekulært samfunn. Religion bør være en privatsak.

KrF selger sjela si for å skrive deres versjon av kristendom inn i lovgivningen, jeg gir stemmen min for et sekulært samfunn. Høyre eller venstre-dimensjonen betyr mindre for meg.

Anonymkode: 0e7b2...36b

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Hva er det som er så truende med "alle disse muslimene"?

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg ingenting imot muslimer, men det spiller da liten rolle hvem som bir hvor i verden når den er ødelagt av forurensning? Stem på et miljømessig bærekraftig parti først, så kan i fremme segregering senere. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg ingenting imot muslimer, men det spiller da liten rolle hvem som bir hvor i verden når den er ødelagt av forurensning? Stem på et miljømessig bærekraftig parti først, så kan i fremme segregering senere. 

Tidlig på morgenen😅 Bir=bor, i=du

Skrevet

Venstre.

Anonymkode: 274ed...ee6

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser aldri slike kommentarer når folk gir sin stemme til andre partier, f. eks. AP

Selektivt synstap er veldig kjekt😊

Skrevet
13 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Selektivt synstap er veldig kjekt😊

På lik linje med personangrep.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På lik linje med personangrep.

Du må ha levd ganske beskyttet, hvis du opplevde den spøkefulle kommentaren der, som personangrep..

Anonymkode: 002cc...f1d

Skrevet

I år er d såååå vanskelig. Mitt personlige valg er SV eller Rødt. D er også d jeg får på div valgomater. 

I år er likevel hovedpri at regjeringen må byttes ut så jeg vurderer Ap eller Sp, rett og slett strategisk velging. Jeg orker ikke fire år til med de som er nå. 

Anonymkode: 562ca...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...