Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Er det greit å bli gravid da? Har et ønske om å få egne barn Har egentlig blitt anbefalt å ikke bli gravid 😕 Anonymkode: 23334...2c3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Hva er grunnen til anbefalingen? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil). Hvis grunnen er noe som kan jobbes med ville jeg gjort jobben først, og vurdert etterhvert. Hvis det er noe som ikke kan jobbes med eller endres ville jeg diskutert det grundig med relevante fagpersoner. Anonymkode: c66d5...e7b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Har på legene. Jeg har diabetes 1 og har født to barn, men jeg har også to venninner med diabetes som fikk best om at det ikke var tilrådelig. Anonymkode: d8a1b...182
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Diabetespasienter er jo ikke like, noen er godt regulert mens andre sliter med å finne en balanse. Har ei jente i familien som sliter veldig med å være godt nok regulert, har hatt perioder med insulinpumpe, nå har hun bare vanlig "penn". Men hun er så opp og ned, vil jo tro at det ikke er tilrådelig for henne å få barn sånn som hun er nå ihvertfall. Et svangerskap påvirker jo kroppen på mange vis, og har du diabetes må du følges veldig tett opp. https://www.diabetes.no/leksikon/s/svangerskap-og-diabetes/ Snakk med legen din, bare han/hun vet om du er godt nok regulert og ellers er frisk nok til å kunne takle et svangerskap Anonymkode: 99ab4...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå