Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Såg en barnevogn til salgs. Sto til 5000 kr. Jeg spurte: hva er minste pris. Fikk til svar at den selges ikke til under 7000 kr.. Hvorfor? Hva? 🤔🤔🤔 Anonymkode: aeb2e...fb9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Men, om det sto 5000,-, så er vel det minstepris? Anonymkode: d4b97...be4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men, om det sto 5000,-, så er vel det minstepris? Anonymkode: d4b97...be4 Så selger ble snurt? Anonymkode: aeb2e...fb9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så selger ble snurt? Anonymkode: aeb2e...fb9 Antageligvis lei av pruteforsøk, for du var neppe den eneste Anonymkode: bb039...c28
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Antageligvis lei av pruteforsøk, for du var neppe den eneste Anonymkode: bb039...c28 Men hun vil vell ha den solgt? Hvorfor ikke bare skrive 5000 kr? Hvorfor legge på 2000 kr? 🤔🤔 Anonymkode: aeb2e...fb9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hun vil vell ha den solgt? Hvorfor ikke bare skrive 5000 kr? Hvorfor legge på 2000 kr? 🤔🤔 Anonymkode: aeb2e...fb9 Antageligvis så mente hun at det var dumt å spørre om minstepris, når det står at prisen er 5000. Da er jo minsteprisen 5000, det sier vel seg selv. Så da ble hun vel irritert og ga et dumt svar på et dumt spørsmål Anonymkode: bb039...c28
Yellow Brick Road Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 Men hvorfor spør du om minsteprisen når det står 5000 i annonsen? Jeg kunne lett ha svart 7000 da.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 20 minutter siden, Yellow Brick Road skrev: Men hvorfor spør du om minsteprisen når det står 5000 i annonsen? Jeg kunne lett ha svart 7000 da. Spesielt Anonymkode: aeb2e...fb9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Spesielt Anonymkode: aeb2e...fb9 Fordi? Anonymkode: bb039...c28
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #10 Skrevet 6. august 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi? Anonymkode: bb039...c28 Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe. Anonymkode: 043ff...f12
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #11 Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe. Anonymkode: 043ff...f12 Hvem sier at hun er avhengig av og få solgt den? Hvis hun la den ut for et par dager siden og har fått 30 prutere er hun vel lei av å svare dere. Samtidig som ho ser vogna er populær nok. Anonymkode: a1d54...485
Anonym bruker Skrevet 6. august 2017 #12 Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe. Anonymkode: 043ff...f12 Jeg?? Akkurat som om du er den eneste som vil kjøpe vogn på Finn. Ærlig talt, du kan ikke mene at du blir snurt for at selger vil ha prisen de ber om? Anonymkode: bb039...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå