Gå til innhold

Ang kjøp og salg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg en barnevogn til salgs. Sto til 5000 kr. Jeg spurte: hva er minste pris.

Fikk til svar at den selges ikke til under 7000 kr..

Hvorfor? Hva? 🤔🤔🤔

Anonymkode: aeb2e...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, om det sto 5000,-, så er vel det minstepris? ;)

 

Anonymkode: d4b97...be4

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men, om det sto 5000,-, så er vel det minstepris? ;)

 

Anonymkode: d4b97...be4

Så selger ble snurt? 

Anonymkode: aeb2e...fb9

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så selger ble snurt? 

Anonymkode: aeb2e...fb9

Antageligvis lei av pruteforsøk, for du var neppe den eneste

Anonymkode: bb039...c28

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antageligvis lei av pruteforsøk, for du var neppe den eneste

Anonymkode: bb039...c28

Men hun vil vell ha den solgt? Hvorfor ikke bare skrive 5000 kr? Hvorfor legge på 2000 kr? 🤔🤔

Anonymkode: aeb2e...fb9

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hun vil vell ha den solgt? Hvorfor ikke bare skrive 5000 kr? Hvorfor legge på 2000 kr? 🤔🤔

Anonymkode: aeb2e...fb9

Antageligvis så mente hun at det var dumt å spørre om minstepris, når det står at prisen er 5000. Da er jo minsteprisen 5000, det sier vel seg selv. Så da ble hun vel irritert og ga et dumt svar på et dumt spørsmål

Anonymkode: bb039...c28

Skrevet

Men hvorfor spør du om minsteprisen når det står 5000 i annonsen? Jeg kunne lett ha svart 7000 da. 

Skrevet
20 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Men hvorfor spør du om minsteprisen når det står 5000 i annonsen? Jeg kunne lett ha svart 7000 da. 

Spesielt 

Anonymkode: aeb2e...fb9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spesielt 

Anonymkode: aeb2e...fb9

Fordi?

Anonymkode: bb039...c28

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi?

Anonymkode: bb039...c28

Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe.

Anonymkode: 043ff...f12

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe.

Anonymkode: 043ff...f12

Hvem sier at hun er avhengig av og få solgt den?

Hvis hun la den ut for et par dager siden og har fått 30 prutere er hun vel lei av å svare dere.

Samtidig som ho ser vogna er populær nok.

Anonymkode: a1d54...485

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi selv om du tror at du er lur, får du tydeligvis ikke solgt vogna? Ikke spesielt smart å være tøff i trynet når det er du som er avhengig av å få solgt noe.

Anonymkode: 043ff...f12

Jeg??

Akkurat som om du er den eneste som vil kjøpe vogn på Finn. Ærlig talt, du kan ikke mene at du blir snurt for at selger vil ha prisen de ber om?

Anonymkode: bb039...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...