Aaliyah Dana Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hei. Jeg har ei jente som skal straks begynne på skolen. Hva må jeg huske på ? Hva trenger hun? Hvilken ute klær osv. Jeg har fått tak i skolesekk, penalhus, matboks, drikkeflaske. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Mye det samme som i bhg egentlig. : Sko som er lette å få av og på. Innesko Gymsko eller gymsokker (dette varierer fra klasse til klasse, men alle må ha det samme) Dersom de har svømmeundervisning, trenger hun svømmebriller og muligens badehette. Skiftetøy i en tøypose hengende på knaggen hennes, og en til på SFO dersom de ikke deler garderobe. Bokpapir/boksokk Anonymkode: 56357...c4f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Hun trenger innesko, gjerne joggesko som også kan brukes i gymsalen Ellers er det jo det samme som før, regntøy og støvler Anonymkode: 97cd7...d6b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 Bare du husker når og hvor hun skal møte opp første skoledag så ordner det andre seg etter hvert. Dere får beskjed om hva hun trenger og dere merker selv om dere bør ha dobbelt med skittentøy øl. Anonymkode: 47fd3...6cb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Trengte ingenting da min egynte i 1.klasse i fjor. Matbokser og drikkeflasker hadde hun fra barnehagen, sekk fikk de på skolen, penalhus fikk de også på skolen, det var utegym så joggeskoene kunne fint brukes, kun bruk av ipad så bokbind var overflødig osv. Jeg ville ventet med alt til du faktisk vet hva du trenger Anonymkode: f2c16...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå