Gå til innhold

ikke bare useriøse kjøper,men useriøse selgere også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har over to dager sendt mail frem og tilbake for ønsket å kjøpe en jakke fra en som hadde annonse på finn.no. Jeg tenkte at sønnen min skulle bruke jakken første skoledag å var fornøyd med prisen selv om jeg måtte betale like mye i frakt som for jakken.Jeg spurte i går om jeg kunne betale med VIPPS,å får i dag melding om at hun når gitt vekk jakken til en vennine i stedet! Utrolig dårlig gjort når vi hadde en helt klar avtale på at jeg ville kjøpe den. Så er ikke bare useriøse kjøpere på finn,det er også mange useriøse selgere! Hun blir rapportert!

Anonymkode: beb02...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår henne godt, da slipper hun å pakke den inn og gå på postkontoret 

Anonymkode: 7d926...499

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt greit om hun ikke allerede hadde en avtale,men når hun gjør en avtale med meg så må hun forholde seg til den! Finn.no er herved kontaktet å håper de tar taki sånne useriøse selgere.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er man ikke så useriøs at man sier ja til å sende den

Anonymkode: 01d19...4de

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er man ikke så useriøs at man sier ja til å sende den

Anonymkode: 01d19...4de

Nei er det jeg også mener.Å det er jo hun selv som har sagt at hun gjerne kunne sende den om jeg betalte frakten.

Skrevet

Hvorfor skulle Finn bry seg med dette, det står ikke noe om at det ikke er lov å angre seg i reglene

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle Finn bry seg med dette, det står ikke noe om at det ikke er lov å angre seg i reglene

selvsagt er de opptatt av at kundene skal være fornøyde så de bruker siden! Å sånn som det er nå så frister det ikke akkurat å kjøpe mer på finn.no når det er så mange useriøse selgere, Sønnen min er så lei seg fordi han ikke får den jakken likevel. Viste han bildet av jakken etter selger hadde sagt hva fraktprisen var,så jeg visste at den ikke ble for høy. Sønnen min gledet seg sånn til å bruke denne tøffe jakken første skoledag,også må jeg skuffe han bare pga useriøse selgere som ikke holder seg til en bindende avtale!

Skrevet

Det er så innmari irriterende 

Har opplevd mye sånt på finn 😤😤😝

Anonymkode: d81cc...06e

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så innmari irriterende 

Har opplevd mye sånt på finn 😤😤😝

Anonymkode: d81cc...06e

Ja det veldig irriterende! Til en gang skal jeg ikke nevne noe for sønnen min om varen før den er kommet i postkassen.

Skrevet

Skjedd to ganger med meg. Hadde en avtale om at jeg skulle hente et sett utemøbler kl 14 dagen etter, i det jeg var på vei fikk jeg melding om at den var solgt. En annen gang stod det en annen kjøper i gangen i det jeg kom og fikk bare beskjed om at hun ikke trudde jeg kom....

Så mye rart der ute ja.

Anonymkode: 94da8...564

Skrevet

ser ikke problemet

Anonymkode: d15a2...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...