Gå til innhold

hva tenker dere om en mann som sminker seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om menn som sminker seg?

Dater en fyr som liker å nå kommer det plutselig frem at han sminker seg. Må innrømme at jeg syns det er veldig rart med menn som sminker seg.Hva tenker dere?

Anonymkode: ee4b2...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at han gjør det fordi han synes det er fint. Selv synes jeg ikke det er det, men det er jo ikke poenget. Tenker at folk farger håret knallrødt fordi de synes det er fint også, selv om jeg ikke synes det.

Anonymkode: e246c...e1c

Skrevet

Helt krise! 

Så gammeldags er jeg faktisk. 

Anonymkode: dc8e7...77e

Skrevet

Kommer an på hva slags sminke det er. Litt svart rundt øynene kan være sexy...

Anonymkode: 0555a...7f4

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt krise! 

Så gammeldags er jeg faktisk. 

Anonymkode: dc8e7...77e

Da er vi to!

Skrevet

Huff,den hadde jeg ikke taklet gitt 🤔

Anonymkode: d4c3e...49e

Skrevet

Tenker at det kommer an på hvilken sminke, hvor mye og hva som er årsaken. 

Om en mann vil skjule arr/kviser med concealer/fondation, ser jeg ikke problemet.

Jeg har en mann som kan stå ti minutter å ordne håret med voks og spray, kamme å styrer på.. Ser ikke noe galt i en velstelt mann.

snakker vi derimot om en mann som sminker seg på samme nivå som deg, da må du høre hva årsaken er. Ville lurt på legning osv jeg da.

Anonymkode: b294b...6de

Skrevet

Hadde blitt skeptisk og tenkt at dette sannsynligvis er en mann som er over snittet selvopptatt.

Anonymkode: 42eea...046

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at det kommer an på hvilken sminke, hvor mye og hva som er årsaken. 

Om en mann vil skjule arr/kviser med concealer/fondation, ser jeg ikke problemet.

Jeg har en mann som kan stå ti minutter å ordne håret med voks og spray, kamme å styrer på.. Ser ikke noe galt i en velstelt mann.

snakker vi derimot om en mann som sminker seg på samme nivå som deg, da må du høre hva årsaken er. Ville lurt på legning osv jeg da.

Anonymkode: b294b...6de

det var min første tanke også faktisk.

Skrevet

Det er jo begynnt å bli mer og mer vanlig for menn å sminke seg. Da tenker jeg ikke på full pakke som med oss kvinner, med lipliner osv. Men pudder, skjule mørke ringer under øyne, mascara, fikse øyenbryn osv er begynt å bli mer vanlig en hva mange tror. Selv syns jeg sminke på menn er turnoff og hadde blitt paff om mannen min plutselig hadde begynt med dette da han er veldig mannemann og som er skeptisk til det meste av skjønnhetsprodukter😂

Skrevet

Da hadde han vært hakket for opptatt av å pynte seg til at han var en mann for meg 

Min mann skal selvfølgelig barbere seg, fikse håret litt og kle seg ok, men noe særlig mer enn det blir for femi for meg. Gutter som står å jåler seg foran speilet er ikke barske nok for meg 😉

Anonymkode: 9f4e3...827

Skrevet

Ordne hår. Klippe evt øyenbryn som vokser villt. Sole seg ute. Trene litt. Deodorant. Fuktighetskrem

Ok

Sminke som mascara, fondation osv er NO No No

Anonymkode: 4da07...b47

Skrevet

Hvis det er så lite og diskré at du ikke merket det før han sa det, hadde jeg ikke hatt problem med - trur eg. 

Men med full pakke hadde det ikke vært en mann for meg. 

Skrevet

Han har ikke hatt sminke på når jeg har møtt han så vet ikke hvor diskre det er.Han mener selv at det er nesten usynlig mener tenker at det kanskje er lettere for andre å se det enn han selv tror. Føler meg såå fordomsfull som plutselig nesten skifter mening om han,men dette ble veldig uventet.

Skrevet

Seksualitet er ikke alltid politisk korrekt 😉 Man kan være aldri så moderne og fordomsfri, men likevel bli fullstendig avskrudd av noe. Jeg forsvarer enhver manns rett til å sminke seg eller kle seg hvordan som helst han vil, men jeg hadde ikke nødvendigvis hatt lyst til å ligge med ham likevel.

Skrevet
3 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Seksualitet er ikke alltid politisk korrekt 😉 Man kan være aldri så moderne og fordomsfri, men likevel bli fullstendig avskrudd av noe. Jeg forsvarer enhver manns rett til å sminke seg eller kle seg hvordan som helst han vil, men jeg hadde ikke nødvendigvis hatt lyst til å ligge med ham likevel.

Samme tenker jeg. Andre må få gjøre hva de vil. Men en mann som sminker seg er ikke en mann for meg, jeg ville slitt veldig med å tenne på en mann som sminker seg.

Anonymkode: f26ac...439

Skrevet

Da jeg var yngre falt jeg kun for menn som sminket seg. Hovedsaklig øyeblikket og neglelakk. Jeg elsket det!!

Men jeg har ikke møtt noen som klarer å bære den stilen når de nærmer seg førr.

Anonymkode: b0c6d...818

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da jeg var yngre falt jeg kun for menn som sminket seg. Hovedsaklig øyeblikket og neglelakk. Jeg elsket det!!

Men jeg har ikke møtt noen som klarer å bære den stilen når de nærmer seg førr.

Øyeblikket - øyesminke

Skrevet

Fullstendig turn off for meg

Anonymkode: 2550a...1af

Skrevet

Sminkede menn er usaklig usexy.

Metrofile menn er generelt turn off og sminker de seg i tillegg er det helt krise. 

Anonymkode: 74750...e80

Skrevet

Funker for meg, så lenge han 1) faktisk er 100% hetero, og 2) ikke bruker lenger tid på badet enn meg.

Anonymkode: 00143...d93

Skrevet

Det er mange måter å være mann, og det er mamge måter å være kvinne. Tradisjonelt har vi større aksept for atypisk kjønnsatferd hos kvinner enn hos menn. "Guttejenter" og tøffe damer med eksempelvis mannsdominerte yrker eller interesser betraktes som kule og tøffe, eksempelvis de såkalte "jegertvillingenr". Gutter og menn med feminine trekk har tradisjonelt sett blitt latterliggjort, ekskludert og møtt liten grad av anerkjennelse. 

Dersom du liker mannen og tenner på ham ser jeg ikke problemet. Hva så om han sminker seg? Hvordan ville vi respondert på et innlegg fra en mann som skrev at han dater en kvinne som ikke sminker seg, nekter å bruke kjole, høyhælte sko eller BH :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...