Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Hva liker 10 år gamle gutter om dagen? Anonymkode: ead02...e03
Serepta Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Min liker: Nerf i alle varianter Nerf Rival beskyttelsesmaske Fotballtrøye (husk å treffe riktig lag) Pop-stocket (?) til mobil Kult deksel til mobil Trådløse øreplugger (til trening)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 21 minutter siden, Serepta skrev: Min liker: Nerf i alle varianter Nerf Rival beskyttelsesmaske Fotballtrøye (husk å treffe riktig lag) Pop-stocket (?) til mobil Kult deksel til mobil Trådløse øreplugger (til trening) Oi, her må det googles for at jeg skal skjønne alt 😂😂😂 Anonymkode: ead02...e03
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 (endret) Min 10-åring liker: Forball/fotballutstyr. Spinnere Nerf Vanngevær iTunes-kort (til spill på mobil, forutsetter da at du har iPhone) Overwatch (spill på PS4) Fiskeutstyr/friluftsutsyr Store esker med litt mer kompliserte Lego byggesett. F.eks Star Wars, Technic, Creator Kule klær. Type hettejakker fra Nike, Treningstights/bukser fra Adida/Umbro. Og alt fra Hummel er veldig populært akkurat nå. Bøker! Pingles dagbok og Kaptein Supertruse er kult. Endret 5. august 2017 av TøffiTrynet☠
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Tusen takk for gode tips! Tar gjerne i mot flere. Kan nevne at denne tiåringen ikke spiller fotball og er heller ikke glad i bøker (til min store sorg). Han elsker lego, men jeg føler at det altfor er det vi kjøper, så trenger litt mer inspirasjon. Googlet Nerf, men må innrømme at det ga meg litt dårlige vibber. Er også usikker på hva foreldrene synes om det... (vi bor ikke på samme sted, så sees ikke så ofte. Derfor vet jeg ikke helt hva han er opptatt av for tiden). Anonymkode: ead02...e03
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Her var det mange skriveleifer, gikk litt fort på tlf, men håper det er lesbart likevel. Anonymkode: ead02...e03
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for gode tips! Tar gjerne i mot flere. Kan nevne at denne tiåringen ikke spiller fotball og er heller ikke glad i bøker (til min store sorg). Han elsker lego, men jeg føler at det altfor er det vi kjøper, så trenger litt mer inspirasjon. Googlet Nerf, men må innrømme at det ga meg litt dårlige vibber. Er også usikker på hva foreldrene synes om det... (vi bor ikke på samme sted, så sees ikke så ofte. Derfor vet jeg ikke helt hva han er opptatt av for tiden). Anonymkode: ead02...e03 Da spør du foreldrene og får tips med de. Anonymkode: ebb69...e86
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Om han er glad i Lego er der kanskje på tide å prøve et annet type byggesett? Modellfly f.eks Anonymkode: e088b...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå