Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #1 Skrevet 5. august 2017 Jeg har vaska diarre-rompa til en langhåra hund...😞 Anonymkode: 78a9a...10a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #2 Skrevet 5. august 2017 Jeg har bare sovet til 10.30 idag. Anonymkode: b1776...5e7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #3 Skrevet 5. august 2017 Våknet til fyllemeldinger fra en jeg liker 😄 Anonymkode: c5ca8...bbe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #4 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Våknet til fyllemeldinger fra en jeg liker 😄 Anonymkode: c5ca8...bbe SORRYYYY!!!! Jeg leste feil i overskrift! Dette var ikke kjipt i det hele tatt! Anonymkode: c5ca8...bbe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #5 Skrevet 5. august 2017 Ble vekket 05.30 av crazy kid. La meg 01.30, fordi jeg var i besøk 😐 Anonymkode: f3731...971
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #6 Skrevet 5. august 2017 Våknet av at mannen, som var på fest i går og kom hjem driting, hadde fyllediarre I SENGA VÅR!!! Orker ikke å beskrive opplevelsen nærmere, men jeg flyttet inn i dusjen og hev sengetøyet. Har dårlig samvittighet for det siste, for jeg er veldig opptatt av å ikke kaste brukbare ting, men her gikk det en grense for meg! Anonymkode: 65f4d...fe0
Kira Skrevet 5. august 2017 #7 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vaska diarre-rompa til en langhåra hund...😞 Anonymkode: 78a9a...10a Jeg har vasket diare-rompa og oppkast til guttungen siden kl 01 i natt. God bedring til bikkja, håper mesteparten kom ute og ikke inne i natt. Been there...ugg!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #8 Skrevet 5. august 2017 Jeg våknet opp med oppkast selv Kl 05, har spydd to ganger i timen frem til nå. Er helt ferdig! Og vi som hadde så mange fine planer for dagen i godværet. Endelig er mannen hjemme, hele familien samlet. De er ute å koser seg i solen mens jeg ligger å spyr. Gravid? Ja!! Anonymkode: 71996...607
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #9 Skrevet 5. august 2017 22 minutter siden, Kira skrev: Jeg har vasket diare-rompa og oppkast til guttungen siden kl 01 i natt. God bedring til bikkja, håper mesteparten kom ute og ikke inne i natt. Been there...ugg! Aj, den er verre. God bedring til sønn. Joda, det kom mest ute, og jeg har stått i en bekk med et misfornøyd pelsdyr og plasthansker... Anonymkode: 78a9a...10a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2017 #10 Skrevet 5. august 2017 Topper ikke det over her. Men : Vi har leid ut huset i sommer, og når har det stått tomt en uke siden de siste flyttet ut. Jeg har skrevet nøye hvor restavfall skulle kastes og hvilket spann som er til papp og papir. Men da jeg skulle kaste noe reklame i papirspannet, oppdaget jeg at dette var fullt av restavfall. Dette tømmes kun 1 gang pr mnd, og det STINKER. I tillegg er det fullt av hvite larver. Grøss! Anonymkode: f6e27...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå