Gå til innhold

Gode, rimelige joggebukser til bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her har plutselig gjort et hopp opp på vekstkurven, og samtidig vokst ut av alle buksene sine bortsett fra 2 dongeribukser og et par joggebukser jeg hadde liggende i 92..

Regner med at ut over høsten er det bare ullundertøy som blir brukt i bhg så har ikke tenkt til å hamstre inn 20 joggebukser for hele vinteren.. Men frem til ull-sesongen må han nesten ha noen ok joggebukser, og siden vi må skifte ut alt av klær (og ikke har så mye i de større størrelsene fra før) , lurer jeg på om noen har tips til gode og myke joggebukser som heller ikke er så dyre? Og hvorvidt de er små eller store i str. 😊

Jobber i klesbutikk som også selger barnetøy men vi har bare ett merke med "inneklær", og ikke noen basiskolleksjon, så har ikke disse helt nøytrale og enkle buksene. . Orker ikke ha 5 helt like joggebukser med samme trykk/applikasjon på.. Dessuten er de gjerne litt "finere" så føles bare sært å sende noe sånt med i bhg 😛

Anonymkode: f5d33...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm har geniale joggebukser til en rimelig penge 

Skrevet

Lindex sine i velour er gode. Med bred strikk i livet.  

De har ofte 3 for 2 også. 

Skrevet

Jeg har brukt mange av: Lindex 3 for 2 bukser. MEN kvalitetsmessig ville jeg valgt: Gullkorn design til 169,- (kolleksjonen kommer 10. August). De holder seg like fine i vask, super myke og fantastiske barnehageklær. 

Anonymkode: 72b51...0b6

Skrevet

Masse salg på Polarn o Pyret. Kjøpte nettopp 3 joggebukser til 50%.

Anonymkode: 6047a...97f

Skrevet

Hm er best på pris, og jeg synes kvaliteten er ålreit. Ikke noe å spare til lillesøster. Men holder til hun vokser ut av de. De er litt små i str i forhold til feks Lindex.

Anonymkode: 0eb78...e34

Skrevet

Vi har Lindex sine. Det virker som de alltid har 3 for 2, så da koster de 100 kr pr. stk. Myke og gode, og holder seg godt. 

Anonymkode: f22c8...a32

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips dere 😀

Anonymkode: f5d33...172

Skrevet

H&M har de deiligste og rimeligste joggebuksene. 3 for 2, som nevnt over. Med snor i livet.  Jenta mi nekter å bruke de i velour fra Lindex. De er bare myke utenpå og stive inni.

Anonymkode: 090e8...969

Skrevet

Vi bruker bare joggebuksene fra Newbie. De er så utrolig myke og behagelige. Holder helt til de vokses fra. Kun opplevd at det har blitt hull på kneet på en, og vi har brukt mange ☺

Anonymkode: afa5d...3bd

Skrevet

3 for 2 fra hm. Og litt velour fra lindex. Hm joggebuksene er litt små i str , krymper litt i vask så mine lange tynne må ha litt store pga lengden men som blir litt store i liv og bak ( selv m snøring). Velourbuksene er perfekte i str liv og lengde , men eldste vil ikke bruke dem lenger. 

Anonymkode: cb073...0d0

Skrevet

Friends fra coop er gode og billige. Jeg har kjøpt når de har vært på tilbud, til 30 kr stk ;)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi bruker bare joggebuksene fra Newbie. De er så utrolig myke og behagelige. Holder helt til de vokses fra. Kun opplevd at det har blitt hull på kneet på en, og vi har brukt mange ☺

Anonymkode: afa5d...3bd

Her er ikke hull et særlig problem, heller flekker.. 

Skrevet

Bruker tom & Trine bomullsbukser fra sparkjøp. 69 kr for en :)

Skrevet

Kjøper hm sine, de er billige og helt greie og gode og gå i, de vokser for fort, nå har han min akkurat vokst ut av 116 og bruker 122 i bukser og 122-128 i gensere, t sjorter og boxere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...